Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra

Vazi li inernacionalna garancija za BOSCH kotlove i kod nas???

4 poruka / 0 new
Poslednja poruka
Konspirator
Konspirator's picture
Offline
Registrovan dana: 09/02/2012
Poruke:

Konkretno se radi o kond. kotlu.Naime,nakon 4 dana beuspesnog zvanja raznih brojeva na R.BOSCH d.o.o. (na koji se najcesce niko nikada ne javlja) i ako se javi moje pitanje garancije predstavlja nepremostiv problem za doticne...kao da pitam za neku garancije potpuno druge firme...
Svakako cu obavestiti BOSCH centralu o takvoj neazurnosti i javasluku,mozda u centrali nekom cak i obrvu podignem...

Da skratim,garancija kod nas iznosi 12+12 meseci sto je uslovljeno zvanicnim servisom nakon godinu dana,mene zanima vredi li racun dobijen u inostranstvu kao nosilac garancije u Srbiji?
Unapred zahvalan!

Astrea
Astrea's picture
Offline
Registrovan dana: 25/04/2010
Poruke:

Na osnovu nekih saznanja pretpostavljam /skoro sam siguran/ da garancija za proizvod koji je kupljen u inostranstvu ne vazi u Srbiji.
Nikome nece da se protresu gace zbog toga jer najveci deo tih predstavnistava stranih firmi u Srbiji izvrsava sledece zadatke>
1. Prodaja robe po svaku cenu
2. Prodaja onih vrsta proizvoda koji nemaju prodju na zahtevnijim odnosno bogatijim trzistima
3. Unistavanje bilo kog oblika domace proizvodnje kako bi mogli da posle rade sta hoce na tom trzistu.

Iz tih razloga treba maksimalno cediti prodavce stranih proizvoda i insistirati na maksimalnim popustima jer su sva predstavnistva spremna na obaranje cena.
Ipak je bolje kupiti domaci proizvod jer time cuvamo koliko-toliko i domaca radna mesta.

Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari

Konspirator
Konspirator's picture
Offline
Registrovan dana: 09/02/2012
Poruke:

^"Ipak je bolje kupiti domaci proizvod " Sto se tice kupovine domacih proizvoda i cuvanja radnih mesta mogu samo da se slozim,nego ne nadjoh bas KONDENZACIONE GASNE KOTLOVE nasih proizvodjaca.Da li je do tehnologije,licenci,konkurentnosti,ekonomske opravdanosti,domacih potreba itd stvarno nisam upucen...Svakako da je mozda i do mene,svaka informacija o doticnim proizvodima je dobrodosla.

Za sve ostalo navedeno u postu Astrea-e kao i za popuste kod inostranih predstavnika i nacinima postizanja istih:apsolutno se slazem!!!

Ipak cu pokusati nesto da uradim sa izganjanim kontaktom iz Bosch d.o.o pa javljam napredak.

Grejac
Grejac's picture
Offline
Registrovan dana: 12/02/2010
Poruke:

"3. Unistavanje bilo kog oblika domace proizvodnje kako bi mogli da posle rade sta hoce na tom trzistu."
Sto ti da proizvodis, kad ja mogu da ti platim da uvozis i kupujes od mene. To je praksa svih stranih proizvodjaca koji posluju na teritoriji Srbije.