Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra

Motorka oleo Mac ga 350 c pomoć oko popravke

10 poruka / 0 new
Poslednja poruka
Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

Prošle godine kupljena nova Oleo Mac talijanska motorka plaćena nešto više od 200 eura nije puno radila odjednom se počela gasiti i poslje se više nije dala upaliti prvo je bila pukla ona guma od usisa što povezuje cilindar i karburator to sam zamijenio i opet neće poslje toga sam rastavio i dobro očistio karburator, zamijenio membrane i opet neće probao sam podešavati karburator sad upali i normalno prima gas i sve ali kad je staviš u drvo pila dobro prvih 5-6 sekundi i naglo izgubi snagu ako ne pustiš gas ugasi se palo mi je napamet kućište radilice probao sam u njega kroz otvor za usis uliti benzina i nigdje ne curi to bi valjda trebalo značiti da ne vuče zrak ? Što mi predlaže da odma kupim novi karburator ili da probam predihtati kućište radilice i stavim nove semeringe ? Cilindar je kao novi nema tragova trošenja

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana

Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

Zaboravio sam napisati da nekad sama počne dodavati i smanjivati gas očito negdje vuče zrak ili nešto ne valja sa ubrizgavanjem goriva

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana

tenzor
tenzor's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 01/11/2008
Poruke:

Kažete da ste kupili novu testeru prošle godine . Dakle trebala bi da ima važeću garanciju , uopšte mi nije jasno zašto ste dirali bilo šta na testeri umesto da ste je odneli u ovlašteni servis .??

branimir
branimir's picture
Offline
Registrovan dana: 13/08/2009
Poruke:

Проблем може бити и свећица, то је био случај код мене на мотокултиватору.Лаичко размишљање.

Знам да незнам, а све што знам научио сам од неког.

Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

Nemam računa ni garanciju ostala mi je u autu koji sam prodao, ma nije skup karburator ,probaću sutra predihtovati kućište radilice jer ne vjerujem da bi karburator samo tako otišao

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana

tenzor
tenzor's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 01/11/2008
Poruke:

Pre će biti da je svećica , paljenje ,kabl , karburator možda i saug .

boleeve
boleeve's picture
Offline
Registrovan dana: 25/04/2010
Poruke:

Možeš da ostvariš garanciju i bez računa.

______________________________________________________________________________
- Nabijaca, 90m2, 3m plafon, stolarija drvo 60mm, dupla stakla, tavan vitlovi nije dodatno izolovan;
- Toby 12b set, 6 jugoterm tip22 panel: 2x500, 1x800, 1x1000, 1x1200, 1x1400, h=600, do sabirnice PPR cevi 1", od sabirnice alupex cevi do radijatora;

Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

Promjenio sam semeringe i predihtao kućište radilice evo radi kao da je izašla iz trgovine znači to je bio problem a to je zadnja stvar koja bi mi pala na pamet

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana

BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

Desava se cesto da membrana u karburatoru otvrdne od stajanja i goriva pa onda regulator na dizni , ona mala klackalica sa ventilom hoce da brljavi jer se membrana ne ponasa kako bi trebalo jer nije elasticna kako treba. Ti simptomi da gubi snagu mogu biti kod dvotaktnih motora bukvalno bilo sta, od fals vazduha koji moze da vuce najcesce kroz semeringe radilice, spoj karburatora sa cilindrom, ili na samom karburatoru. Mada kad vuce fals vazduh na visim obrtajima radi kako treba ali je nemirno na leru i ne moze se nastelovati ler gas. Takodje gusenje nastaje i usled zapusenosti izduvne grane, koja je kod cvaja jako bitna, jer se dosta sagorijevanja desava i u auspuhu.

Kazes da si promijenio membrane, i ocistio karburator, a simptomi gusenja prilikom opterecenja bas govore o prelivanju goriva. tj dobija preveliku kolicinu goriva, ako se mora popustiti gas da bi ostala da radi. Probaj podesiti karburator, ako ima dva srafa L i H, L sluzi za podesavanje rada na leru, a H podesava rad u visokim obrtajima. H zavrnes do kraja i otpustis za pocetak jedno pola kruga, moze i manje, pa polako na punom gasu podesavas. L vec nema pravila, mora se naci optimum kad pali i radi na leru kako treba, i treba drzati u onom polozaju kad motorka na leru najreskije radi, ako razumijes na sta mislim. Takodje mjesavina goriva i ulja ako stoji mjesec dana ili duze, moze slobodno da se baci, jer sta god da se desi, cesto je dugo stajanje pomijesanog goriva i ulja bilo uzrocnik problema. I da sad ne imenujem prodavca, ali vidio sam u ovlascenoj prodaji par robnih marki da pise na uputstvu da se mejsavina pravi u odnosu 20:1 sto bi rekli 5% ulja u mjesavini. I onda se cude sto su imali reklamacija brdo, zaprljane motore i zapusene izduvne grane...2.5% ide za polusintetiku i 2% za sintetiku, sem ako nije drugacije naglaseno od proizvodjaca, jer sam i to vidjao da moze da osciluje, ali nigdje nema 5%, to je sigurno.

Ako si sipao gorivo oko radilice i nije procurelo nigdje, nemoj dzaba da rasklapas motor, jer su lezajevi radilice obicno na dvije polovine kucista, pa mora i cilindar da se skida i sve ostalo. Vidi kad skines izduvnu granu, koja je obicno na dva srafa, u kakvom je stanju cilindar i klip, da nije narisan ili da nije karika zalijepila, uperis baterijsku lampu kroz svjecicu i sve se vidi preko izduva fino.

Pogledaj svakako svjecicu, jer ti ona govori dosta toga, bijela i suva znaci malo goriva, opasno po motor, crna i vlazna znaci previse goriva, opasno po zivce, ali ne skodi motoru. Optimalna boja je boja bijele kafe, ili ono sto kazu 3u1.

Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

Motorka je popravljena predihtao sam kućište radilice i sad radi ali svejedno hvala na savjetu

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana