^"Ipak je bolje kupiti domaci proizvod " Sto se tice kupovine domacih proizvoda i cuvanja radnih mesta mogu samo da se slozim,nego ne nadjoh bas KONDENZACIONE GASNE KOTLOVE nasih proizvodjaca.Da li je do tehnologije,licenci,konkurentnosti,ekonomske opravdanosti,domacih potreba itd stvarno nisam upucen...Svakako da je mozda i do mene,svaka informacija o doticnim proizvodima je dobrodosla.
Za sve ostalo navedeno u postu Astrea-e kao i za popuste kod inostranih predstavnika i nacinima postizanja istih:apsolutno se slazem!!!
Ipak cu pokusati nesto da uradim sa izganjanim kontaktom iz Bosch d.o.o pa javljam napredak.
Na osnovu nekih saznanja pretpostavljam /skoro sam siguran/ da garancija za proizvod koji je kupljen u inostranstvu ne vazi u Srbiji.
Nikome nece da se protresu gace zbog toga jer najveci deo tih predstavnistava stranih firmi u Srbiji izvrsava sledece zadatke>
1. Prodaja robe po svaku cenu
2. Prodaja onih vrsta proizvoda koji nemaju prodju na zahtevnijim odnosno bogatijim trzistima
3. Unistavanje bilo kog oblika domace proizvodnje kako bi mogli da posle rade sta hoce na tom trzistu.
Iz tih razloga treba maksimalno cediti prodavce stranih proizvoda i insistirati na maksimalnim popustima jer su sva predstavnistva spremna na obaranje cena.
Ipak je bolje kupiti domaci proizvod jer time cuvamo koliko-toliko i domaca radna mesta.
Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari