ovako gledajuci meni lici da je ovo posledica unutrasnje kondenzacije, pa se unutar bojlera izmedju kazana i oklopa slivala voda pa najverovatnije je bojler malo nagnut ka toj strani gde je rdja, pa je propao ceo lim, probila voda spolja pa se nabubrila i farba, videcete kad budete strugali. ja sam svoj bojler ocistio nitro razredjivacem i presao dve ruke uljanom i evo dve godine i dalje nema nicega
Bojleri se pretezno plastificiraju, mada kvalitet same farbe ili plastifikacije je, drzi vodu dok majstori odu.
Rdja se najbolje skida pjeskarenjem, ali suludo je skidati bojler i pjeskariti, pa ostaju alternative, i sve sto ste pobrojali, smirgla, celicna cetka, jos bolje celicna cetka na busilici, lepazasti ili lamelni diskovi za brusilicu, i sve ono sto moze da skine postojecu koroziju. Sto se bolje ocisti mjesto koje je korodiralo, to ce dugovjecnije biti kad se odradi.
Preporuka je da se nanese umrtvljivac korozije, koji jeste malo skuplji, ima ga u svim farbarama, ali daleko je bolji od antirosta, posto antirost ako se nanese mora veoma dobro da se ispere, jer ako ostane ista ispod farbe, naknadno nastavlja da radi i na tom mjestu dize farbu sigurno.
Ako se farba citav bojler, mora se matirati ili ovlas osmirglati cijela povrsina koja se zeli farbati, moze sa smirglama 320-400, na suvo. I prije farbanja sve odmastiti i ocistiti, moze i nitro razredjivacem.
Farbanje moze sta god, sem tih sprejeva( to i dalje ne znam cemu sluzi, i kako se uopste prodaje na trzistu, kad bukvalno nisu nizasta), uljana boja, tj podloga pa emajl, nitro podloga i nitro emajl, ili neku od 3u1 varijanti, irkom ima dobre 3u1.
Farbati se moze cetkom, valjkom, ili pistoljem za farbanje. Valjak je najbolje uzeti filcani 3-5cm sirine i lagano, posle pistolja, sa valjkom se dobija najbolji efekat, cetka i nije bas za ravne i vece povrsine, neravnomjerno rasporedjuje boju i ono, poslednja opcija je cetka.