Sad sam probao sa polunapunjenom baterijom, i radi besprekorno. U smeru odvijanja, malo se pojavljuje varnicenje na kolektoru, a pri smeru busenja, nema varnicenja pri radu ni nicega... Samo pri startovanju se pojavi varnica i pri naglom kocenju zbog inercione kocnice.
Napunicu bateriju do kraja(sva sreca da je brzi punjac) pa cu proveriti sta se desava. Da li je moguce bilo da su mozda cetkice izasle iz lezista pa se zbog toga oko kolektora pojavljivao vatreni luk, pa da su nakon malo maltretiranja nalegle isl? To mi je prvo palo na pamet, pa sam je malo maltretirao napred-nazad, malo levo, malo desno .
Ako se ponovo bude desavalo da pali, pri punoj bateriji, probacu da snimim pa da okacim na youtube, opet slika govori hiljadu reci, snimak vredi hiljadu slika
EDIT: Sad sam napunio bateriju do kraja i probao, maltretirao je maksimalno. Kao sto sam malopre naveo, varnici samo pri pokretanju i pri zaustavljanju, i kada se vrti u smeru odvijanja malo, ali sasvim malo baca varnicu na cetkici. U suprotnom, radi full.
Stvarno ne znam sta joj je danas bilo. Bas je varnicila, gubila snagu i u par navrata se zadimila. Da li je moguce da je bila neka prljavstina na cetkicama, jer nije koriscena duze vreme... Mozda je upala neka cestica pa je zbog toga palilo. Ko ce ga znati...
Sve u svemu, za sada radi super...
zvukoljub, hvala na pomoci. hvala jos jednom svima koji su saosecali samnom .
Према описаној појави, највероватније је пробио неки намотај на ротору. Следи замена или викловање ротора, зависи шта је јефтијине.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..