Danas sam hteo da probam to sto ste predlozili, i primetio sam da nece motor od aku busilice da se vrti. To mi je bilo cudno.
Aj reko da probam ponovo da spojim direktno i desi mi se peh da su mi se spojile plus i minus zice na bateriji. Pomislio sam da sam time verovatno zeznuo bateriju jer je dobro zavarnicilo. I dok sam merio napone, stvarno je tako delovalo. Reko aj da vidim da li su sve celije propale, ili je mozda samo jedna. I dok sam to radio, vidim sve celije su dobre. Sto me je skroz zabunilo.
Ispostavilo se da je jedan spoj namesten da radi kao osigurac, jer je uzi lim. Ali je taj lim bio prekriven nekim plasticnim delovima, pa se nije videlo na prvi pogled. I ispostavilo se da je lim u prekidu (verovatno jer sam spojio zice).
Kada sam premostio taj prekid, sve je proradilo. Cak i puni sada normalno (ranije krene normalno, pa odjednom je kao puna baterija, pa ponovo prazna, pa puna, itd.)
Sad ostaje da je napunim i testiram da vidim hoce li raditi.
Ovo potvrdjuje tvoju teoriju da je motor vukao jacu struju, jer kada je proradio cuje se da zulja. Rekao bih da je neki lezaj u pitanju. Ako je to stvarno uzrok, moja teorija je da je spoj bio u prekidu od pocetka, ali da je i dalje bio mali spoj. Mojim pehom sam namestio krater
Hvala na pomoci, videcu da proverim motor usisivaca i samu turbinu.
Meni to lici da je motor usisivaca nesto opteretilo, mozda zaribali lezajevi ili biskne, zaglavila turbina i slicno pa izvlaci struju ko blesav jer radi pod vecim opterecenjem. Mozda je i vazdusni tunel zacepljen necim pa ga opterecuje. Ne znam kakva elektronika ima na njemu, sem mozda regulacije broja obrtaja motora,
Probajte prikaciti motor od neke aku busilice i slicno direktno na prikljucke motora i onda cete vidjeti da li je do motora ili do elektronike.