Skini iber lauf crijevo koje vodi od kartera ili bloka motora na usisnu granu, i vidi koliko baca ulja na njega, isturiraj auto i stavi toalet papir na iberlauf pa vidi kolikoo ulja izbacuje na iber. Onda malo otvori cep za ulje pa probaj ponovo. Nemoj skidati cep od ulaj skroz, jer opel nema onu plastiku ispod poklopca glave pa oce ulje da prsce i na cep.Najcesce kad je losa kompresija nabija pritisak u karter pa na iberlauf izbacuje ulje, i to domacinski. Opasnost koju to nosi sa sobom je da izbaci vecu kolicinu ulja i dobije tzv iberturu, a ako je sam dodavao gas, to ti je znak da ti se ibertura jako primakla. Tu ako nabije veci pritisak u karter ili pusti malo vise pritiska izmedju karika grunuce ulja na usisnu granu i eto ti zatvorenog kruga, motor dobija ulje kao gorivo, dizel mu i ne treba, nvazduha ima kolko treba, nabije obrtaje koliko moze i tako drzi dok se ne ugasi, a ugasi se kad ostane bez ulja i zariba obicno radilica, ili pokida klipnjace pa ih izbaci kroz blok motora. Kod starijih dizela se jako cesto desavalo da pred kraj ono sto bi rekli idu ko zmajevi, pale ko mina i ponasaju se kao novi motori. Moze jos biti da su otisle gumice i vodjice ventila, no ne moze tolika kolicina ulja da prodje kroz njih nikako. Ali vidjeces kad skines iber dal baca na njega. Najcesce je kompresija u karteru tj donjem dijelu motora uzrocnik basnoslovne potrosnje ulja. To da ulje ulazi u cilindre preko karika je skoro neizvodljivo jer je u cilindru zona veceg pritiska mnogo vise nego usisavanja pa sasnsa da ulazi pored karika je vise nego nemoguca.
Da je kompresija toliko loša ne bi upalio,kad palim zavrti 2-3 kruga i odma uvati imao sam jednom isti takav problem na passatu B3 ali prodao sam ga tako da nisam raskopavao da vidim šta je problem
90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana