nisam napisao aku je pod garancijom ,punio sam ga i drzao po 20 dana van auta i drzao je napon.kad sam ga merio amperski on je skidao 0,1a eto toliko vuche.a sta vuce ne znam.
vise puta mi se vec prazni novi akumulator do te granice da mu je voltaza nekada (nula)
volti .skinem napunim opet 10 tak dana i opet se isprazni do 2 ,3 volta prenoci skinut izmerim tad on ima 10,97v.
poskidam sve osigurace on i dalje vuce negde skinem sat i radio ,sve isto ?
ima li neko neku ideju -osim da idem kod majstora .
nisam napisao aku je pod garancijom ,punio sam ga i drzao po 20 dana van auta i drzao je napon.kad sam ga merio amperski on je skidao 0,1a eto toliko vuche.a sta vuce ne znam.
0,1A je mnogo, 0,01 bi bilo nekako ok pod uslovom da imaš punjenje sa alternatora pod svetlima između 13,8 do 14,5V, kod novijih vozila taj napon punjenja i ne ide preko 14V.
imao sam takav problem ali sam skontao da sam u međuvremenu samo blaupunktov radio zamenio bekerovim iz nekog mercedesa a njemu, i kad ga ugasiš, ostaje uključeno pojačalo koje tegli 0,18A. ako je padao napon ispod 7V znači da je odlazio u duboko pražnjenje pa je možda i oštećen akumulator. zameni dok je pod garancijom i traži šta vuče struju.
Skinut sat radio i svi osigurači,ostaje samo alternator.Probajte da skinete plus sa alternatora.
Ocigledno ga nesto prazni.
Probaj da nadjes metodom pokusaja, sa osiguracima.
I kada meris jacinu struje, sacekaj nekoliko minuta posle ukljucivanja, jer ako je noviji auto, svaki put kada prekines napajanje, npr. da stavis instrument ili slucajno pomeris pipe, on ce resetovati sve racunare i cekirati sve, i jovo nanovo svaki put i onda ce ti pokazivati potrosnju. A ako je sve u redu, videces kako se jedan po jedan racunar gasi i struja pada. Zato kazem sacekaj nekoliko minuta sa spojenim instrumentom, pa onda ocitaj jacinu struje.
Meni padne na nulu. Ne mora uvek nula, ali priblizno nuli.
Meni je struju vukao jedan rele (ne znam koji, popravio je električar) kome su se bili "zalepili" kontakti.
Posle zamene relea sve se vratilo u normalu.
Probaj da skidanjem jednog po jednog relea utvrdiš da li je uzrok neki od njih.
Links:
[1] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/problem-sa-akumulatorom#comment-414761
[2] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/stoleeee
[3] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/problem-sa-akumulatorom#comment-414765
[4] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/mima67
[5] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/problem-sa-akumulatorom#comment-414776
[6] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/gile960
[7] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/problem-sa-akumulatorom#comment-414784
[8] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/dedadule
[9] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/problem-sa-akumulatorom#comment-414794
[10] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/boleeve
[11] http://www.podsvojostreho.net/adserver/www/delivery/ck.php?n=a9b20567&cb=12354551126612312
[12] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila/problem-sa-akumulatorom#comment-414817
[13] http://www.samsvojmajstor.com/portal/users/vukojeb
[14] http://www.samsvojmajstor.com/portal/forums/uradi-sam/popravka-automobila
pa mozda je jednostavno akumulator dotrajao