Bez panike, prati nivo ulja neko vreme, dolivaj ako je potrebno, zatim obrati paznju gde parkiras auto dali ostaju fleke od ulja. Zatim obrati paznju kad palis auto dali izbaci oblak plavog dima takodje kad radi duze u leru dali zadimi pri dodavalju gasa - ovo su ti najcesce simptomi losih gumica/vodjica vetila.
Ukoliko na auspuh izbacije plavi dim pri ubrzanju i vecim obrtajima- karike, proveri koliko dimi na odusku motora ili ti iberlaufu. Ako se pri malo visim obrtajima cuje specificno rezanje iz motora u tom slucaju su najverovatnije lezajevi.
Ako ti je za utehu moj opel trosi skoro vise ulja no benzina i na semaforima ovi iza mene me psuju samo tako, a delovi za generalnu (set dihtunga, set karika, set lezajeva leteci+lezeci, gumice vetila i vodjice) su oko 130€, moj je 1.3 ohc i moj motor je presao 350000km+
tesko da ne primetis ulje koje iscuri... makar bi video masan motor, btw, opelovi motori znaju da budu lepi jedaci ulja i kad su u pristojnom stanju, narocito na visim obrtajima (i neki drugi, ne samo opelovi)
sto se tice majstora, i jednih i drugih... razumem iznerviranost, ali nema elemenata da tvrdis koji tacno laze