.... poenta priče je u tome da je kablovski distributer obavezan da uradi mrežu i povezivanje da korisnik bude zadovoljan inače sve gubi smisao, ako nešto ne valja neka menjaju, mi želimo samo ono što plaćamo a šta će oni ugraditi i promeniti to nas ne interesuje sve dok je to u ceni ugovora, koja je uzgred rečeno previsoka za ponudu na domaćem tržištu pa mi njima svaki mesece debelo preplaćujemo urađeno i ponuđeno...
Skoro identično (pozitivno) iskustvo imam i ja (osim što nemam sina u Beču ).
Na poziv zbog slabe slike su došli sutradan, izmenjali kompletnu instalaciju bukvalno od bandere do svakog TV-a i modema i rekli da je njima u interesu da ugrade svoj materijal jer naše buvljačko budženje njima samo pravi probleme. Dobio sam i novi i kvalitetniji modem jer im je stari bio sumnjiv.
Nije koštalo ništa, a efekat je izuzetan.
pozdrav, pre svega, ne znam kod kojeg si kablovskog operatera ali sve to što si pobrojao dužan je da sredi onaj ko ti uslugu i pruža. u mom slučaju, ne znam da li smem da pominjem ime kablovske pa ću to izostaviti, kada su došli njihovi ljudi, rastegli su kabel od bandere do kuće, na tavanu su me pitali u koje 3 (tri) sobe želim tv signale jer toliko po ugovoru pokrivaju. posle toga sve je išlo automatski do modema, videli su da koaksijalni kabel nije odgovarajući i odmah su ga išupali iz creva i uvukli njihov. naime, izolacija oko vrućeg kraja, odnosno srednje bakarne žice, ne sme da bude ona šupljikava providna nego kompaktna bela. svaki sastav su uradili sa svojim produžecima i T razvodnicima za koje oni garantuju da će zadovoljiti korisnikovo oko. pošto su bili u žurbi zamolili su mene da priključim treću sobu i ostavili mi te njihove spojnice i konektore što sam i učinio ali od slike samo neka razmazana fleka. džaba sam gledao šta je, nisam uspeo da rešim. sutradan sam pozvao podršku koja je stigla u roku par sati, merenjem jačine signala videli su da negde nešto ne valja, popeli se na tavan i našli jedan moj zaboravljeni spoj zavrtanjem žicu na žicu i nasmejali se, kažu ne može to! bio sam skepričan naravno, ali kad je čovek odsekao krajeve, blankovao ih i povezao njihovim produžetkom tv je proradio sasvim normalno, i digitalni i analogni kanali. poenta priče je u tome da je kablovski distributer obavezan da uradi mrežu i povezivanje da korisnik bude zadovoljan inače sve gubi smisao, ako nešto ne valja neka menjaju, mi želimo samo ono što plaćamo a šta će oni ugraditi i promeniti to nas ne interesuje sve dok je to u ceni ugovora, koja je uzgred rečeno previsoka za ponudu na domaćem tržištu pa mi njima svaki mesece debelo preplaćujemo urađeno i ponuđeno. navešću primer, sin u beču plaća wifi internet i tv nešto preko 12 evra a ja u srbiji plaćam 2750 dinara sve isto plus žičanim putem. kod njega je samo kabel od struje tv-a uključen i nema više žica, ruter je negde u ćošku sakriven, ali da ne idemo u sitna crevca, zovi podršku.