Pa imas invertere sa preko 90% iskoriscenja, tako da dobijes skoro ulozeno na izlazu. Tako da su relativno mali gubitci.
Najvise sto sam ja sreo je manje od 5% gubitaka, doduse za puno manje snage.
Ovde je najveci problem sto nema pracenja maksimalne snage panela. Pa nikad iz njih nece dobiti ni blizu 275W.
A motor sto ne bi radio? Njemu sve jedno da li je DC ili AC. To su univerzalni motori sa cetkicama, kao kod busilice, usisivaca, miksera, novijih ves masina...
Oni imaju elektromagnet za stator i rotor. Pa mu je sve jedno sta je na ulazu. I obicno je potreban dosta manji DC napon, jer struju ogranicava otpor zice, i indukovana EMS u rotoru. A u slicaju naizmenickog imas i induktivnost svih kalemova.
Sto je ovde i slucaj.
I jos bitna stvar, trimer nema elektroniku za regulaciju brzine, nego samo prekidac...
Regulacija brzine ne voli DC. Busilica bi se verovatno ukljucila na max, i ne bi se iskljucila dok ne iscupas kabal.
BOSSKE, negde sam video post da te muci ves masina, jesi to resio?
Grom me ubio ako ja kontam kako ovo felcera???
Trimer koji radi na deklarisanih 220v AC, naizmjenicne struje, radi na 160v jednosmjerne.
I ovi clanovi koji se ozbiljnije bave elektronikom ce to sigurno malo bolje objasniti, ali ovo iznosenje amperaza i uporedjivanje baba i zaba po meni nema veze sa zivotom. Moguce da grijesim, ali volio bi da naucim kako ovo felcera.
Ako imamo 275w max snagu panela, na 36v to je oko 7,6A na 36v. Buster dize voltazu, ali smanjuje amperazu, i orjentirno, ako ne grijesim dizanje za 3x voltaze, smanjuje amperazu za 3x, mozda i vise zbog gubitaka, jer da nije toga perpetum mobile bi bilo jako lako napraviti.
. I sad ako se ubaci inverter da pretvori to na 220v onda su gubici toliki da se jako malo struje moze iskoristiti.
Kad bi moglo da se sa 275w i 36 v nekako invertuje na 275w i 220v, bez gubitaka to bi bio pronalazak za nobelovi nagradu.
Ali i dalje ne kontam kako trimer radi na dc struju.