Moze li mi neko pomoci kako da najbolje podesim (nastelujem) karburator na IMT 506, tj bingov karburator. kupio sam nov karburator, pa mi nije jasno malo za sta sluzi ona dizna oznacena na slici u prilogu, jer kod mene je zavijena do kraja, a ako je samo malo popustim onda ona sama se odvija, vjerovatno ni ne treba da se nista podesava na njoj. ako moze neko detaljno da mi objasni kako je najbolje da se podesi karburator. Hvala
Podesavanje karburatora Bing
hvala,
mada ja kada malo ovu diznu odvrnem onda mi motokultivator radi extra, znaci dobije onaj pravi zvuk "cakce", a kada je zavrnuta dizna, dobija mi turazu.
i cemu sluzi ona dizna, da li bih ja mogao da postavim neku tanku sajbu ispod pa da je pritegnem do kraja.
citao sam puno oko podesavanja karburatora, vidim da treba ona druga dizna da se okrene za 1 do 1.5 kruga, i poslije da se podesi ler gas to mi je jasno, ali opet mi dobija turazu.
jer moram da pojacam malo ler gas kada kosim da mi se ne bi gasio kada vratim gas do kraja.
dizna ti je zapusena, pa kad je malo odvrnes vuce smesu sastrane i lepo radi, a kad je zavrnuta smesi nedostaje benzina i velika je turaza.
ocisti rupice na dizni nekom celicnom licnom od neke sajlice (npr sajla gasa ili ona za paljenje ako imas neku pokidanu razmotaj od kraja) i radice
Hvala, evo danas cu da probam pa cu javiti rezultate, mada me cudi kad prije mi zacepi, jer mi je ovo nov karburator, nisam radio sa njim mozda svega 6 sati.
Гориво у машине увек сипати кроз левак са финим ситом и неће бити проблема са труњем.Ја тако радим већ годинама и никад нисам имао проблема са карбураорима ни на једној од малих машина.
Hvala na pomoci i savjetu, procistio sam diznu mada nisam primjetio da je imalo prljavstine, ali sada ne dobija turazu, mada mi je bila napukla ona guma sto spaja karburator ovamo ka motoru, pa je mozda i tu bilo vuklo vazduha pa dobijalo turazu, uglavnom sada radi kako treba.
Da li neko ima upustvo za korištenje mtk-a IMT 506 kao i neki korisni savjet za korištenje ove masine.
Ta dizna mora da bude stegnuta, tu se ništa ne podešava.
Može da se podešava jedino visina igle na šiberu, dakle kad odvrneš veliku maticu tamo gde ulazi sajla od gasa, pa otkačiš šiber. Dignuta igla daje više goriva a spuštena manje.