Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra

Problem sa trimerom

4 poruka / 0 new
Poslednja poruka
netkovic-netko
netkovic-netko's picture
Offline
Registrovan dana: 09/08/2018
Poruke:

Promijenjena je membrana, ociscen kompletan karburator, ociscen auspuh, novi plovak. Kosilica upali od prve i ne gasi se ali kad dodirne travu nema snage. Kao da radi sa 10% onoga u usporedbi sa prije.

Jedino sto sam primjetil, mozda je relevantno, imam osjecaj kao da se motor jako grije. 10min i doslovno pece na dodir. (probano sa dvije smjese benzina)

Ima kakvih ideja? Pomoc?

Hvala!

netkovic-netko
netkovic-netko's picture
Offline
Registrovan dana: 09/08/2018
Poruke:

Eh da, radi se o CODEC trimeru i nema rucnog nastimavanja (H-L).

nakamura
nakamura's picture
Online
Registrovan dana: 09/03/2009
Poruke:

Повећано грејање вероватно долази од повећаног трења у мотору а повећано трење смањује снагу. Да ли је у питању лежај радилице или клипни прстен не верујем да може да се установи без отварања. Ако је добро радила пре овог ремонтовања о коме говорите онда грешку треба тражити у склапању делова после ремонта.

BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

Proveri ti drug moj u kakvom su stanju lezajevi glave i kardana. zavrtis rukom glavu i vidis dal ima otpora, on ima centrifugalno kvacilo i moralo bi lako da se okrevce glava kad je trimer ugasen. hoce ti lezajevi da zaribaju i da se tesko vrti. Da je klip ili cilindar jako tesko bi ili nikako palio, cvaje ili ti dvotaktni motori su jako osetljivi na ostecenja klipa ili cilindra, pa nece da upale, a ako upale onda mogu da rokaju dok ne istope klip, jer su obicno celicni cilindri a alu klipovi koji se sire kako se zagrevaju. A karike kod njih maltene ne stradaju nikako, samo strada donji deo cilindra na koji se bokom naslanja klip, on se vremenom pohaba ili se na njega nanosi aluminijum od klipa pa kad ga grebu karike narisa stublinu i osteti je....ali onda radi kao blesav, ako upali naravno hehehe...

Mada malo me buni postavka pitanja jer se pominje plovak, a to trimeri sa membranskim karburatorom nemaju, oni prave vakuum membranom, imaju samo ventil, metal sa malo gume na vrhu koji otvara i zatvara protok.
Ako se greje motor nenormalno, to moze da znaci ili slaba mesavina, zaribala neka od komponenti pa radi na punom gasu stalno, ili da preliva gorivo u karburatoru. kod prelivanja goriva posto nema L i H znaci da bi prelivao i pri startovanju pa bi jako tesko palio. Proveri samo da li ima 3 ili 2 polozaja sauha, jer neki imaju sa 3 polozaja sauh, pa na trecem tek rade kako valja kad upale...
Kod tih generickih kineza je dizna cesto gore u samoj osovini gde ulazi sajla i rotira leptir.
Mesavinu, doduse video sam podatke da uvoznici nesto pobrkaju pa pisu da treba sipati 5% mesavinu, sto je suludo, ali ljudi se malo zabrojali u odnosu 50:1 oni shvatili kao 5%.
2-2,5% se pravi mesavina i mora biti relativno sveza, do mesec dana max. Uzimati polusinteticko ili mineralno ulje, jer sinteticko vecina kineza ne moze da svari, pa zalepe svecicu, zaribaju auspuh i stalno pljuju ulje na izduv.