Хвала ти 1.ссм
у праву си. То сам накнадно закључио, дакле нема никаквих додатних делова већ су директно везани Бурдонова цев и кретни део. "Мајстор" је највероватније пустио велики притисак који је деформисао цев, а покретни део је "превтео" екстремни положај и зато изгледа као да треба још нешто (јер овако како је стајало није могло да се натегне да би се дирекно спојили цев и кретни део, па сам мислио да нешто фали). Вратио сам цев у неки положај да може да се споји са кретним делом, али као што кажеш то неће бити тачно, једино да се поново некако баждари, али то је сулуд посао. Ето шта се деси кад се "одшрафи" до краја и не мисли, упропасти се манометар...
поздрав
ziloot,
U pravu si da nedostaje veza između Burdonove cevi i kretnog mehanizma. Ali njih ne povezuje neki posebni deo već su neposredno vezani. Dakle, trebaš da polugu kretnog mehanizma označenu na slici sa 1 dovedeš i staviš ispod žice koja je nastavak Burdonove cevi i oznčenu na slici sa 2.
Razlog razdvajanja ove veze mi je i ovako sa slike nedovoljno jasan (ipak se radi o instrumentima) ali mogu primetiti da je Burdonova cev prilično i znatno deformisana i moguć, ako ne i jedini razlog je da je na manometar bio doveden znatno viši pritisak od njegovog maksimalnog.
Ako ovo uspeš ovakav manometar se više ne može koristiti sa deklarisanim karakteristikama.