Ovako! U pitanju je Audi 100 `87 god, 1.8i 66kw sa K-Glavom, plinski uredjaj je Landirenzzo. Problem je interesantan. Auto je trosio oko 9L bezolovnog u lokalu i do 11L plina i radio ok. Sad....na leru,dok je na plinu, radi kao dodge chalenger , neravnomerno, sto moram priznati i ne zvuci lose na remus lonac , ali nije ok, a na benzinu znatno bolje i mirnije. Ali nema snage kao sto je imao i trosi, bogami i do 16-17L u lokalu!!! Povecana potrosnja i plina i benzina. Plinski uredjaj je servisiran, svecice nove, kablovi novi, filteri svi novi, razvodna kapa i ruka novi. Sta je veoma interesantno je to da kad se skine kabal sa prve svecice, rad motora se ne menja UOPSTE, a svecica baca varnicu kao luda! Kompresija je 12 na svim klipovima! Lagano upalim auto na 3 kabla. Jedino je ustanovljeno da taj prvi klip ne reaguje na leru ali se u voznji javlja da je ziv. Malo zadrhti kad se da mali gas ali posle prokine, dok opet kazem na benzinu je za nekog drugog to ne primetno ali ja cujem i osecam po radu motora. Motor jos nije otvaran i pokusavam to max da izbegnem jer je zagarantovana investicija od skoro 50e samo da se otvori i zatvori bez ikakvog posla. Prihvatam sve ideje ako postoji neka koju vec nisam probao! I jos jedno pitanjce! Dizne koje dolaze u u glavu motora iz K-Glave...prva je malo labava jer je menjana gumica a ostale su cvrste kao da su zavarene za motor! E sad, da li su cvrste zbog godista pa zaribale na motoru ili tako treba da budu a prva nije ok??? Pozz svima
Ne sme da bude labava,verovatno ti tu vuce fals vazduh,pa zato imas te manifestacije.