Ok Zviz,interesuje me hoce li ukljucivanje svetala biti sa zakasnjenjem od par sekundi jer ako nema zadrske onda akumulator trpi opterecenje jos vise.
Kad si rekao " pre releja se spoji jedna zica i vodi na prekidac od svetala" jesi li mislio pre releja (izmedju alternatora i releja) ili posle releja (izmedju releja i prekidaca za svetla".Reci mi jel u ovom slucaju prekidac za svetla nema vise svoju funkciju (ne mora biti ukljucen) i znas li otprilike kakav relej da trazim mislim na karakteristike (posto si rekao da mora da izdrzi vecu amperazu).
Hvala unapred
Jednostavno, sa odlaznog plusa alternatora prekineš žicu i postaviš relej koji će se uključivati samo kada alternator počne da puni, znači staviš jedan kontaktni relej koji može da izdrži malo više ampera nego ovi standardni i njegov poziv na špulu i stalni plus spajaš na plus koji izlazi iz alternatora, a masu od špule spajaš na masu vozila. Prije releja se spoji jedna žica koju vodiš na prekidač od svjetala koja se spaja na mjesto dosadašnjeg plusa koji je dolazio na prekidač. I eto ga, ne moraš više da gasiš svjetla, a čim upališ auto ona se također upale.