Čekaj malo, pa ne uključujem ja bojler na šuko. Mislim na bojler u kupatilu. Njega palim na prekidač. Gde da gurnem šuko, da prostite? :?
To za SMS mi se sviđa, 'oću i to!
Problemi sa bojlerom
Posalji crncu SMS, pa ce da skokne da ti ukljuci prekidac za bojler
Na to je Mijat mislio verovatno.
Ako hoces bojler na tajmer, moraces da prepravis tako da bojler ukljucujes na monofaznu uticnicu, nema druge.
pored indikatora za kupatilo uštemaš raz.kutiju i u nju bacis tajmer ali samo mehanizam, prosečeš prozorče na poklopcu r.z. za displej i dugmiće
Mene je uvek kopkalo nesto, sto verovatno i pripada ovoj temi:
Pod uslovom da se bojler stalno koristi (nevezano za putovanja i godisnje odmore), da li je ekonomicnije da stalno bude ukljucen i da pomalo dogreva vec mlaku vodu ili da se ukljucuje na nizoj tarifi pa da ispocetka svaki put greje celu kolicinu hladne vode?
p.s. komfor stalnog prisustva tople vode ne uzimam u obzir
pored indikatora za kupatilo uštemaš raz.kutiju i u nju bacis tajmer ali samo mehanizam, prosečeš prozorče na poklopcu r.z. za displej i dugmiće
E baš to sam i ja zamislio. Još samo kad bih našao da je neki npr. siemens to već proizveo, to bi bilo pun pogodak.
Mislim da odgovor nije lako dati, jer temperatura vode kojom se puni bojler je različita u različim vremenskim razdobljima, zatim različite su i zadate temperature na koju treba zagrejati vodu u bojleru.Odgovor bi se verovatno mogao dobiti kad bi se provelo merenje u dužem vremenskom razdoblju, znači da se instaliraju dva identična bojlera koji su na identičnom napajanju vodom s tim što bi se jedan uključivao samo u vreme jeftine tarife a drugi bi radio non stop, pa da se proveri potrošnja posle odredjenog vremena, uz to bi bilo potrebno montirati i kontolna brojila za jedan i drugi bojler da bi se mogli dobiti koliko toliko tačni rezultati.Sem toga i potrošnja tople vode mora biti identična.
Čekaj malo, pa ne uključujem ja bojler na šuko. Mislim na bojler u kupatilu. Njega palim na prekidač. Gde da gurnem šuko, da prostite? :?
To za SMS mi se sviđa, 'oću i to!
E to košta ali ako si zaista zainteresovan... javi se na PP. Može da se napravi bez crnca
O manje više istom trošku može da se odradi i uključivanje TA peći npr. ili etažnog ili nekih drugih uređaja.
@shajaznam
Glavni faktor je mislim to što je skupa struja 4 puta skuplja od jeftine.
A bre, jel to cela kuća za 960e ili samo automatika?
Ne bih ja preporučio da ovaj uređaj stavlja u kupatilo, jasno zbog vlage. U kupatilo se ni dozne ne stavljaju...
Mene je uvek kopkalo nesto, sto verovatno i pripada ovoj temi:
Na duže staze se više isplati da se stalno dogreva jer velika razlika temperature vode u bojleru brže stvara kamenac , ali sve to zavisi od slučaja do slučaja(broj članova porodice , njihove godine , obaveze ....u suštini ritam života porodice) zatim da li je stan ili kuća ......ili recimo (kao kod mene) povezan bojler iz kupatila (80L) na sudoperu.....itd...itd....
mož da bidne al ne mora da znači
Ja bih samo da dodam, da pre nego povezete bojler na SMS,treba ga ocistiti od kamenca ,jer kamenac u bojleru u vecim kolicinama zna da udupla racun za struju,tako da su sve ove gore spomenute ustede smesne i zanemarljive naspram toga.
http://www.master-de.it/download/pdf/eng_una_2009.pdf
Komercijalna varijanta "home automation" UNA sistem, ona okvirna cena koju sam pomenula je za EVA modul, usb flash za prenos podataka iz racunara u modul (Clavis), software Lapis (kosta koliko i modul-on uzima pola cene).
http://www.upmwebstore.ca/Product/ArticleDetail_ArticleId_a03a8d2a-ef2c-...
Evo šta ima u Kanadi da se kupi.
Evo problem datira od jutros, pa molim savjete: dakle bojler nije radio 2 dana, dakle voda je skroz izhlađena u njemu, kad ga uključim radi 1 minutu, pa se isključi, i tako svako malo, nešto smrdi iz njega (nalik na plastiku kad kad gori, i nešto pucketa ponekad u njemu ),a voda se grije ali po ovom principu, minut radi, pa se minut isključi,mjenjao sam ga ima godinu termostat ali tada recimo bojler se nije aktivirao nikako, jel opet termostat ili je ovaj put nešto drugo, rastavljao sam i gledao svi oku vidljivi spojevi su uredni...pozdrav :roll:
pa provjeri termostat
Ko je proizvođač, dali ima dva ili jedan termostat, koliko je star,da li je čišćen kamenac skoro?
Ako pucketa i smrdi proveri instalaciju - detaljno
100% neki kontakt nije dobar,klemnica labava ili tako nesto pa se greje zica zbog toga i topi plastiku.Ja uzmem pa istrikam na brzinu sve nove silikonske zice i stavim kvalitetne klemne.
Hmmm..gledao sam nema koji sat i nisam vidio ništa(sad nemam kad na poslu sam) a kad sam polazio malo prije vidim nešto varniči(tj svetlo u mraku se pali i gasi u dijelu gdje je termostat tj struja gdje se kopča) tako da je u pitanju neki loš spoj a ja nisam to vidio..opet ću provjeriti sve...
Ko je proizvođač, dali ima dva ili jedan termostat, koliko je star,da li je čišćen kamenac skoro?
Ako pucketa i smrdi proveri instalaciju - detaljno
ARISTON bojler, 1 termostat ,mjenjan ima 1 godinu dana, stavljen neki nije orginala bilo...hmmmm...
Kod bojlera koji rade pod pritiskom ne postoji jedan termostat, moraju biti dva u svakom slučaju jedan je radni, kojim se podešava željena temperatura grejanja vode i drugi je sugurnosni, koji iskopčava grejač kad dostigne zadatu temperaturu to je 90 ili 95 stepeni. Kod nekih proizvodjača termostati mogu biti smešteni u jedno kućište pa ljudi misle da je jedan termostat.Prilikom zamene mora se upotrebiti predvidjen termostat za odredjenu snagu grejača i zadatu temperaturu.Grejači su obično 1.5, 2 ili 3 kW, zavisno od tipa bojlera i njegove zapremine.Inače, moguće je da kapilarna cevčica nije dobro nameštena pa termostat dobija loše podatke kad treba da reaguje.
Kod bojlera koji rade pod pritiskom ne postoji jedan termostat, moraju biti dva u svakom slučaju jedan je radni, kojim se podešava željena temperatura grejanja vode i drugi je sugurnosni, koji iskopčava grejač kad dostigne zadatu temperaturu to je 90 ili 95 stepeni. Kod nekih proizvodjača termostati mogu biti smešteni u jedno kućište pa ljudi misle da je jedan termostat.Prilikom zamene mora se upotrebiti predvidjen termostat ua odredjenu snagu grejača i zadatu temperaturu.Grejači su obično 1.5, 2 ili 3 kW, zavisno od tipa bojlera i njegove zapremine.Inače, moguće je da kapilarna cevčica nije dobro nameštena pa termostat dobija loše podatke kad treba da reaguje.
Koliko ja znam, postoje termostat za podešavanje željene temperature i termički prekidač koji regira kad temp.vode pređe zadanu , i to je na ovom termostatu zajedno, tj termički prekidač je involviran u termostatu(crvena točkica veličine 3 mm2)....ovdje je slučaj o lošem spoju,,pokušat ću sutra otkriti o čemu se radi....
Aka radni i sigurnosni termostat...
Pored svega što je rečeno, o mogućim greškama i lošim spojevima, ja bih još jednom proverio i sam grejač.Dešava se da naprsne tako da se skoro i ne vidi oštećenje omotača i sam cekas dolazi u kontakt sa vodom.
Kod bojlera koji rade pod pritiskom ne postoji jedan termostat, moraju biti dva u svakom slučaju jedan je radni, kojim se podešava željena temperatura grejanja vode i drugi je sugurnosni, koji iskopčava grejač kad dostigne zadatu temperaturu to je 90 ili 95 stepeni. :hh .
Mislim da nadmudrivanje u terminologiji neće pomoći da čovek reši problem koji ga muči.Kako predhodnik reče reč je o termo prekidaču i termostatu što mu u osnovi dodje na isto, a kako radi regulator temperature zagrevanja bojlera evo detalja ovde inače u žargonu svi ih nazivaju termostatima pa i u prodavnici će vas lepo razumeti šta tražite.
Mislim da nadmudrivanje u terminologiji neće pomoći da čovek reši problem koji ga muči.
Ma nije u pitanju nadmudrivanje u terminologiji(mada je priznajem igra recima-moja omiljena igra)Sva sreca da covek izgleda poznaje problematiku bolje i od mene i od tebe"zvukoljube".I ovo sto si postavio na"ovde"nema blage veze sa ovom situacijom.Covek ima sasvim drugaciji tip bojlera sa drugacije postavljenim termostatima,lepo je objasnio(u jednom kucistu,sa jednom sondom)ali ti to izgleda samo letimicno procitas i teras svoje...
Očigledno nisi pročitao pažljivo što sam napisao, napomenuo sam da postoje u jednom kućištu i termoprekidač i sigurnosni termostat.Uostalom vidim da imaš želju da se nadmudruješ sa mnom a ne da pomogneš ljudima u tom slučaju ja ti nisam sagovornik.
promeni termostat, verovatno zeza bimetal na radnom termo-prekidaču
kada montiraš nivi trebalo bi da leđa termostata metalni deo dodiruje kazan bojlera zbog sigurnosnog termostata.
i odmah namesti zeljenu temperaturu
Našao sam, grije se i topi termostata na mjestu spoja struje sa mislim sondom koja ulazi u vodu, baš se vidi da je u pitanju kvar na termostatu...odoh skinuti ovaj pa pa njegovim specifikacijama naći drugi
Rješio sam ..na slikama je vidljivo da je problem bio u tome što temostat nije orginal pa "jezičci" od termostata ne dobavljaju dovoljno u mjesto gdje bi trebali, i ako se malo pomakne nastaje loš spoj, orginalni ne mogu nigdje nabaviti(pa viu kupujte talijanska govna) ali mislim da bi ovako trebalo biti ok, dakle vidite ovu žicu kojom sam dodatno stegnuo termostat za bojler, tako da nema miganja...
100% neki kontakt nije dobar,klemnica labava ili tako nesto pa se greje zica zbog toga i topi plastiku.Ja uzmem pa istrikam na brzinu sve nove silikonske zice i stavim kvalitetne klemne.
Iz ovoga se vidi da sam prvi definisao problem i ukazao coveku na sta da obrati paznju(kao i mnogo puta pre toga), tako da ne stoji tvrdnja urednika da ja nemam zelju da pomazem nego da se nadmudrujem.
P.S.Ova zica kojom si ucvrstio termostat moze da bude opasna ako je neizolovana.
Za 960eur kupim 30 onakvih tajmera i jednog crnca da ih programira i reprogramira! Milina!
))))