Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Sisanje ovce za cene mate...
Pomoc oko tacaka po zidu
Pregradjivanje prostorije...
Izrada trema za auto od m...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Gradjevinarstvo » Instalacije grejanja i klimatizacije

Norveski radijatori - nesnosna buka

6 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Tue, 17/12/2013 - 11:15
Norveski radijatori - nesnosna buka
#1
Bojan_Saska
Bojan_Saska's picture
Offline
Registrovan dana: 30/11/2013
Poruke:

Pozdrav,

Moj problem je u sledecem: u oktobru ove godine smo kupili dva norveska radijatora firme Beha (nasi distributeri su Bravus), tipa P20 (2000W) sa sve ekonomicnim modulom za svaki panel. Radijatori zaista lepo greju i za stan od 65kvm su pravo resenje (doduse izolacija je 10cm stiropor na spustenom plafonu a zidovi blok+kamena vuna 5cm+cigla na kant). Racun za grejanje za novembar je 4500 din.
Problem je u jednom od radijatora koji kada se ukljucuje ili iskljucuje pravi nenormalnu buku. Ja razumem da se metal siri i sabija zavisno od temperature ali u Bravus-u tvrde da :"Grejači su pričvršćeni na kućište radijatora posebnim "plivajućim" nosačima koji sprečavaju neželjene šumove grejača prilikom zagrevanja i hlađenja (to je jedinstveno rešenje radijatora BEHA). Dodatno, poleđina BEHA radijatora premazana je posebnim premazom koji sprečava nepotreban prelaz temperature na zid iza radijatora".. Jedan radijator se ne cuje (mozda je efekat subjektivan posto je u dnevnoj sobi koja je bucnija, a nisam specijalno ispitivao buku), dok drugi zvoni ko gong, s tim da se javlja poseban zvuk u periodu od 3 sekunde nakon paljenja grejaca, a grejaci se zahvaljujuci termostatu pale najmanje jednom u minuti, tako da vise ne mogu da slusam to kvrcanje.

Zaposlene iz Bravusa je nemoguce dobiti na telefon da poprave ovo ili zamene uredjaj (pod garancijom su radijatori i to kracom od 6 meseci)...Dok ne dozovem zaposlene u Bravus-u, htedoh pitati da li je neko imao slicna iskustva?

Top
  • Login or register to post comments
  • 3237 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Instalacije grejanja i klimatizacije
Tue, 17/12/2013 - 16:28
garancija na sve proizvode
#2
Goranns
Goranns's picture
Offline
Registrovan dana: 09/06/2011
Poruke:

garancija na sve proizvode samo uz dobijeni fiskalni racun mora biti 2 god.

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 17/12/2013 - 19:13
Zakon ne poznaje kraću
#3
tihi2
tihi2's picture
Offline
Registrovan dana: 02/05/2009
Poruke:

Zakon ne poznaje kraću garanciju od 1 godine. Ako ima poseban papir koji kaže da je garancija 1 godina onda je 1 godina, a ako nema poseban papir onda je 2 godine.
Garancija od 6 meseci ne postoji.
Koliko sam ja čitao. Ne verujem da mi je tako nešto moglo promaći.

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 17/12/2013 - 19:41
Ako se ne javljaju, pa ako si
#4
datas
datas's picture
Offline
Registrovan dana: 08/05/2010
Poruke:

Ako se ne javljaju, pa ako si iz Beograda...
Po potrebi, možeš ostvariti i komunikaciju direktno sa Behom.

Email: [email protected]

http://www.beha.no/eng/Where-to-buy/Serbia

Where to buy Beha in Serbia
Importer and distributor:
Bravus d.o.o. Beograd
Ivankovacka 8, Lokal PS-2
11000 Beograd
Srbija
Phone: (065) 26 28 000
Email: [email protected]
www.bravus.rs

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 18/12/2013 - 07:59
Nisam se dobro izrazio.
#5
Bojan_Saska
Bojan_Saska's picture
Offline
Registrovan dana: 30/11/2013
Poruke:

Nisam se dobro izrazio. Radijatori su pod garancijom od 5 godina, a kod mene su krace od 6 meseci (na to sam mislio kada sam rekao da su pod garancijom, ali da je manje od 6 meseci proslo), sto znaci da imam pravo da trazim nov proizvod bez da uopste dokazujem da li je bio ostecen ili ne, to je na prodavcu da dokaze. Tako je barem po nasem zakonu. E sad da je proslo 6 meseci, onda bih ja morao dokazati da ih nisam ja pokvario vec da su bili...Na to sam mislio...

Probao sam Norvezane da kontaktiram, za cudo odmah su odgovorili na mail (<3 min), medjutim nakon sto sam se predstavio odakle sam, dalje komunikacije vise nije bilo Smile. Hteo sam pre nego sto pokrenem proceduru reklamacije kod ovih nasih u BG, cisto da se raspitam da li je neko imao slicnih problema, cisto da znam koliko dugo da cekam na opravku (tj. resavanje reklamacije) u zavisnosti od toga kakav je problem. Posto je meni ovo primarno grejanje, ne bih mogao cekati 45 dana dok se ne smiluju da nesto urade...

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 18/12/2013 - 20:18
Nema više 45 dana već
#6
tihi2
tihi2's picture
Offline
Registrovan dana: 02/05/2009
Poruke:

Nema više 45 dana već "razuman rok" šta god to značilo. A niko ne zna koliko je to. Većina se i dalje drži tih 45 dana.

Top
  • Login or register to post comments