Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Pregradjivanje prostorije...
Izrada trema za auto od m...
Problem sa samohodnom kos...
Kako najlakše pronaći ven...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Alati

Kompresor za vazduh, koji su potrebni delovi za sklapanje

10 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Tue, 11/02/2014 - 15:37
Kompresor za vazduh, koji su potrebni delovi za sklapanje
#1
Vlash86
Vlash86's picture
Offline
Registrovan dana: 11/02/2014
Poruke:

Za pocetak pozdrav svima Smile . E ovako, nameracio sam se da napravim kompresor vecih dimenzija od auto boca za tng-a sa jacim kapacitetom tj, litrazom za peskiranje i farbanje. Citao sam po netu i ovde ali nikako da nadjem konkretno sta je sve potrebno pa bih da to sve stane u ovu temi ako zatreba buducim majstorima. Na poklon sam dobio kompresorsku glavu od neke hladnjace i motor od oko 5 kW i evo kako izgledaju

Iz bg-a sam i blizu mi je bubanj potok pa bih vecinu delova uzimao tamo jer vidim da se vecina slaze da je najbolja racunica kupovati tamo nego u radnjama.

Top
  • Login or register to post comments
  • 6734 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Alati
Tue, 11/02/2014 - 15:54
Ne videh da nema opcije edit.
#2
Vlash86
Vlash86's picture
Offline
Registrovan dana: 11/02/2014
Poruke:

Ne videh da nema opcije edit. Litraza bi bila oko 360-400l zavisno koje boce nadjem ali bice ih 6 komada, , interesuje me gde na sistemu moram da postavim sklopku i koju sklopku treba da postavim, gde napametnije staviti sigurnosni ventil itd itd...

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 19/02/2014 - 20:54
iskreno boce za tng su po
#3
BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

iskreno boce za tng su po meni malo neprakticno rjesenje za komprimovani vazduh samo iz jednog razloga, a to je neposjedovanje mjesta za ventil za ispustanje vode (i mixa ulja) pa ce vremenom tu da se natalozi poprilicna kolicina vode od kondenza.
ostalo sta treba za kompresor je rasteretni ventil, odnosno nepovratni ventil sa rislagom, kosta oko 1000 dinara na b potoku, on se montira odprilike sto dalje od same kompresorske glave, najbolje na ulazu u bocu, da bi bilo praznog prostora u cijevima od glave do ventila kako bi imao efekta prilikom lakseg starta.
sklopku treba traziti takodje sa rislag ventilom ili ti rasteretnim ventilom, i ona kad iskljucuje ispusta vazduh is sistema od glave do ventila. ona je ranga tu negdje oko 15-25e. mozes je postaviti bilo gdje u sistem, gdje ti odgovara, zatim treba selektor vazduha, za odvajanje vlage, on ide na izlaz prema crijevima tj na izlazu iz poslednje boce u sistemu, ili kako se vec veze, to je manje bitno.
Sledece su naravno cijevi za spajanje, koje moraju biti kvalitetne pogotovo od kompresora do nepovratnog ventila posto se ta cijev jako puno grije, moja preporuka je napraviti mesingane ili bakarne cijevi, sa holenderima odgovarajucim koje saviti u krug i napraviti improvizovani hladnjak kako bi sto hladniji vazduh ulazio u boce., kondenz ce svakako da se stvara, ali sto hladniji vazduh ulazi u boce to je veca kolicina vlaznosti samo u prvoj boci u sistemu...mnogo bolja opcija nego da u sve ide isto...i jos trebaju spojke i krivine, ja sam sve to rjesavao sa plasticnim vodovodnim cijevima od 1/2 cola, pestanove su atestirane na 26 bari, pri cini mi se 40 ili 60 stepeni C, tako da zadovoljavjau sve potrebe. Samo je pitanje kako to spojiti sa TNG bocama, posto koliko se moja iskustva do sada nisu isti navoji kao za klasicne vodovodne cijevi pa se treba malo igrati i praviti prevodnice, posto je skoro nemoguce naci u prodaji tako nesto....
Ukratko to bi bilo to...
Eh da, sigurnosni ventil isto moze bilo gdje da se postavi gdje odgovara, jer je pritisak u sistemu priblizno isti svuda, tako da ukoliko sklopka ne odradi, pakrene da druka preko max, on ce svakako da izbije i ispusta vazduh, sigurnosni ventili su ranga 500-1000 dinara...
jos ostaje prenosni odnos da se uskladi, jer netreba ici preko max broja obrtaja za koje je kompresor predvidjen

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 20/02/2014 - 01:44
hvala na postu, ovo ce
#4
Vlash86
Vlash86's picture
Offline
Registrovan dana: 11/02/2014
Poruke:

hvala na postu, ovo ce svakako svima koristiti, inace, ovu kompresorsku glavu sto imam necu stavljati vec cu umesto toga staviti motor od zastave 101, 1116 ccm-a, raspitivao sam se malo i sa jednim deckom sam dosao do saznanja da to nije nimalo komplikovano, on je ranije napravio od ficinog motora a video sam po netu da moze i od drugi motora, najbolje je sa dizel motorima zbog jaceg pritiska ali ja imam ovaj na raspolaganju. Sto se tice boca i kondenzata i to sam smislio, boce bi stajale uspravno i spojio bih ih sve na dnu gde bi kao donju tacku stavio slavinu sa svojim izlazom i tu bi kondenzatu bio kraj, samo jos da vidim koja mi je elektricna sklopka potrebna za ovaj motor i to bi bilo u sustini to.

P.S. Ako uzmem sklopku sa rasteretnim ventilom, onda ne moram da kupujem drugi poseban rasteretni ventil koliko sam skapirao i sklopku bi stavio na sam kraj cevi na ulazu u bocu zajedno i sa sigurnosnim ventilom ?

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 20/02/2014 - 10:18
da, sklopka sa rasteretnim
#5
BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

da, sklopka sa rasteretnim ventilom oslobadna potrebe za drugim ventilima, samo treba napraviti racvu i negdje je spojiti na cijev od glave kompresora do nepovratnog ventila.

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 24/03/2014 - 22:05
Evo da javim poceo sam da
#6
Vlash86
Vlash86's picture
Offline
Registrovan dana: 11/02/2014
Poruke:

Evo da javim poceo sam da pravim ovo cudo samo ne kapiram da li treba da stavljam zastitnu sklopku za elektro motor ili ne buduci da stavljam i vazdusnu sklopku koja je potrebna, jako mi je hitno

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 25/03/2014 - 00:40
Пошто кажеш да је хитно...
#7
Ljk65kim
Ljk65kim's picture
Offline
Registrovan dana: 24/01/2011
Poruke:

Vlash86 wrote:
Evo da javim poceo sam da pravim ovo cudo samo ne kapiram da li treba da stavljam zastitnu sklopku za elektro motor ili ne buduci da stavljam i vazdusnu sklopku koja je potrebna, jako mi je hitno

Заштитну електромоторну склопку,тзв. DM склопку је свакако добро ставити јер она штити сам електомотор од прегоревања.Нису нешто скупе али врше радњу.По сликама електромотора прави избор склопке би био у распону од 10 - 16 А (ампера) подешена на мало већу вредност од 10 А. Пресостат (или како га већ назвасте) штити боце од пренапумпавања или од ,далеко било, БУМ-а од великог притиска и он је свакако неизбежан на сваком иоле озбиљнијем компресору.Пресостат искључује напајање е.мотора на задати притисак.Значи пресостат везујеш иза ДМ склопке,тј из пресостата идеш на клемберт ел.мотора.

# Nije sramota ako čovek nezna, sramota je ako neće da nauči !
# Bože, daj mi snage da prihvatim ono što ne mogu da promenim, hrabrosti da promenim ono što mogu i mudrosti da to dvoje razlikujem...

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 06/04/2014 - 23:16
Treba mi savet oko
#8
Vlash86
Vlash86's picture
Offline
Registrovan dana: 11/02/2014
Poruke:

Treba mi savet oko povezivanja kompresora sa cevima i bocom, naime dobio sam pocinkovane cevi za vodu i uzecu racve, kolena itd... , sta da stavljam na navojima, kucinu ili teflon traku, ili pak, mozda nesto trece ?

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 14/05/2014 - 22:37
moje resenje
#9
zoleb
zoleb's picture
Offline
Registrovan dana: 02/08/2010
Poruke:

Ja sam isto radio sa vodovodnim cevima kucina zavrsava posao.

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 14/05/2014 - 22:49
Sastavio sam ceo kompresor sa
#10
Vlash86
Vlash86's picture
Offline
Registrovan dana: 11/02/2014
Poruke:

Sastavio sam ceo kompresor sa teflonskim trakom ali sam sve rastavio zbog neki problema, inace teflon traka je ok skroz, nigde mi nije pustilo tamo gde sam je stavljao koliko sam primetio ali cu morati sve iz pocetka

Top
  • Login or register to post comments