Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Zidni radni sto
Gorenje sudo masina
Gde provući cevi - Ispod...
Bušenje otvora za garažna...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Alati

motorne testere

23 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Sat, 09/10/2010 - 15:02
motorne testere
#1
bole62
bole62's picture
Offline
Registrovan dana: 08/10/2010
Poruke:

moze li neko da mi pomogne oko alko testere? kada je zagrejana nemoze da upali. Unapred hvala.

Top
  • Login or register to post comments
  • 19408 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Alati
Sat, 09/10/2010 - 17:25
Re: motorne testere
#2
zvukoljub
zvukoljub's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 05/09/2007
Poruke:

Najverovatnije je problem u bombini.

Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 17/10/2010 - 09:30
Re: motorne testere
#3
runer2
runer2's picture
Offline
Registrovan dana: 02/08/2010
Poruke:

Ili je izgubila kompresiju pa se na toploti rasiri stublina i nema pritiska pa ne pali. To je samo jedna od stavki. Moze biti i losa svecica itd.

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 20/10/2010 - 18:46
Re: motorne testere
#4
ktulu
ktulu's picture
Offline
Registrovan dana: 07/08/2010
Poruke:

Standardni simptomi za neispravnu elektroniku (bobina sa intgrisanim tiristorom): testera pali normalno radi 10-tak minuta, zatim se ugasi i ne može se upaliti dok se potpuno ne ohladi (20-tak) minuta. Naravno treba probati svećicu prvo. Ne bi trebalo da su karike ako radi normalno dok radi.

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 04/12/2010 - 18:48
Re: motorne testere
#5
PeleZr
PeleZr's picture
Offline
Registrovan dana: 02/07/2009
Poruke:

Da ne otvaram novu temu, posto ih vec ima gomila

Imam problem sa motornom testerom, u pitanju je kineska stihl testera. Problem je u tome sto nece da povuce gorivo. Svecica je konstantno suva. Otvorio sam karburator, reko da ga ocistim, i opet nista. Kada joj sipam koju kap goriva direkt u grlo, ona upali, radi par sekundi, i ugasi se. Crevo koje vodi od rezervara do karburatora je prohodno. Sumnjam na membrane, al bila je kod majstora koji je navodno stavio nove membrane, i posle toga je radila jedno pola sata bez problema i sada opet isto. E sada, interesuje me, moze li biti nesto drugo uzrok kvara, ili da probam opet da stavim nove membrane?

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 06/12/2010 - 10:22
Re: motorne testere
#6
ktulu
ktulu's picture
Offline
Registrovan dana: 07/08/2010
Poruke:

To sve obično ukazuje da je u pitanju karburator. Možeš da probaš membrane, ako se vidi da su mehanički potrošene. Mislim da to nije slučaj pre će biti iglica i klackalica, a možda je impuls crevo (dakle ono koje pumpa gorivo u karburatoru preko potpritiska u cilindru). Ja bi tipovao na impuls. Inače ako na testeri piše STIHL 4500 to nije STIHL već prevara. Reč je o autentičnoj kineskoj testeri, možda najlošijoj koja se kod nas prodaje i to prevarom lakovernih kupaca. Bilo kako bilo probaj taj impuls i napiši model testere ako grešim, pa da ti dam neke dodatne instrukcije.

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 06/12/2010 - 14:09
Re: motorne testere
#7
PeleZr
PeleZr's picture
Offline
Registrovan dana: 02/07/2009
Poruke:

Najpre hvala na odgovoru.

Da to je ta testera, i svi smo svesni da je jako losa, drugar cija je cak nije hteo ni da je popravlja, pa sam ja uzeo da vidim sta je, volim da cackam stvari, a usput cu sigurno i nauciti nesto :roll

Ima to impuls crevo, nisam znao kako se zove do sada, ali sam pretpostavio koja mu je svrha, i mislio sam da radi na principu nekog vakuma. Sada me interesuje, ima li tu nesto da se pokvari? Probacu da zamenim crevo cim stignem

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 06/12/2010 - 17:55
Re: motorne testere
#8
deyan
deyan's picture
Offline
Registrovan dana: 03/06/2009
Poruke:

probaj da ocistis karburator,kod njih se cesto desava da se filter goriva raspadne pa delovi ulete u karburator,skini gornji poklopac karburatora i ocisti mikrosito

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 07/12/2010 - 13:05
Re: motorne testere
#9
ktulu
ktulu's picture
Offline
Registrovan dana: 07/08/2010
Poruke:

Slažem se sa kolegom, ali ako je to kupi pristojan filter goriva.

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 31/08/2012 - 19:08
motorna testera se gasi kada joj se da gas
#10
bokanegra
bokanegra's picture
Offline
Registrovan dana: 21/04/2012
Poruke:

Imam motornu testeru Husqvarna,e sada.....kada radi na leru sve je u redu ali cim joj dodam gas ona se ugasi.Pomoglo bi mi kada bi neko znao sta je u pitanju.Hvala unapred!

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 31/08/2012 - 23:07
može biti da je raštelan
#11
Maajstor
Maajstor's picture
Offline
Registrovan dana: 19/10/2011
Poruke:

može biti da je raštelan karburator , jesi li probo skroz polako dodavati gas

90% mi uzela kafana a ostalih 10 trošim ovih dana

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 01/09/2012 - 09:41
ja sam mislio da je filter
#12
bokanegra
bokanegra's picture
Offline
Registrovan dana: 21/04/2012
Poruke:

ja sam mislio da je filter goriva,zamenio sam ga i opet se isto desavalo!kada sam procitao tvoju poruku probao sam polako da dodajem gas i ona se nije gasila...onda sam kada sam video da se ne gasi poceo da joj dajam normalan gas i nije se gasila.Videcemo sta ce biti danas ,imam da isecem par kubika>Hvala u svakome slucaju!

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 17/12/2013 - 15:08
Alpina
#13
wladosh
wladosh's picture
Offline
Registrovan dana: 07/10/2013
Poruke:

Pozdrav
Dobio sam od tašte alpinu , koja nije radila 1-2 godine (možda i više):
Probao sam je upaliti i nekako jedva je upalila. Nisam ništa sekao nego je odmah i ugasio...
Posle par dana pokušao ponovo da upalim ali nije htela.
Svećica baca varnicu i dobija gorivo. Ali uvek bude "zapljunuta" , tj. kao da suviše benzina ode na nju.
Primetio sam da fali šrafčić kojim se reguliše ler gas, tako da je sad na minimumu (ne znam da li to može biti problem , jer sam probao da palim i minimalnim stiskanjem gasa).
I pri paljenju kroz rupicu na čepu prsne benzin.
Pri paljenju redovno povučem sauh,ali ništa.
Smeša je 5 % (tako piše na mašini).
Hvala unapred

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 01/01/2014 - 13:59
Alpina Imao sam Alpinu
#14
fosters
fosters's picture
Offline
Registrovan dana: 01/04/2011
Poruke:

Alpina

Imao sam Alpinu novu, niko nije mogao da je popravi. Nikad nije htela da pali. Uradio sam generalnu zbog palenja i nista. Savet, naci dobrog majstora koji daje garanciju, kad popravlja da upali pred vama zagrejanu i hladnu testeru i ponavljam da da garanciju.Mislim da je i mene mucilo nesto oko struje sto majstori nisu znali da rese. Prodao sam moju za 20 evra sa novim lancem od 1500 din.

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 12/09/2016 - 14:58
Villager VGS 33 S kad je hladna pali ali kad je vruca nece...
#15
ziresa
ziresa's picture
Offline
Registrovan dana: 12/04/2016
Poruke:

Molim za strucnu pomoc.

Imam ovu motornu testeru neke 2-3 godine. nisam imao problema sa njom do sada. slozio sam drva u stalak, upalio je isekao tu kolicinu drva bez ikakvih problema. Ugasio je i stavio novu kolicinu drva na stalak. Kada sam hteo da je upalim, ona ne daje nikakve znake. Ako uspricam gorivo spricom u usisnik vazduha na karburatoru, ona hoce da se upali i radi bez ikakve greske dok je ne ugasim i opet sve ispocetka. Gde je kvar? Sta da radim?

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 27/09/2016 - 07:18
Prvo bih izvadio filter za
#16
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Prvo bih izvadio filter za vazduh I po potrebi ocistio ili zamenio za nov. izvaditi svecicu I proveriti zazor I ocistiti. Ako je gorivo staro ,zameniti za sveze .Ako se ne varam ima filter za gorivo u tenku na crevu ili cevcici . Navodno moze da se dohvati prstom ili zicom koja ima kuku...Sve to uraditi I videti kako radi. Ako je I dalje postojeci problem ,onda je do karburatora.Za karburatore postoji kit za renoviranje( gumene membrane ,gumice ,neznam sta tacno). Moze da se rasturi I ocisti bez promena delova I da se proba Mozda je samo zaprljano..Oce od stajanja da zapekne u karburatoru.,a membrane mogu da izgube elasticnost.. Najpametnije kod majstora. U slucaju, uradi sam ,slikati pri rasturanju I paziti da se ne izgube mali delovi (malecki feder) I nedirati dva srafa koja sluze za stelovanje rada motora, ako nema potrebe.

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 27/09/2016 - 12:56
Hvala za predlog! Odlazak kod
#17
ziresa
ziresa's picture
Offline
Registrovan dana: 12/04/2016
Poruke:

Hvala za predlog!
Odlazak kod majstora nikako ne dolazi u obzir. Naucio sam da sve sam radim. Prvi put je problem dok ne naucim, a kasnije sve radim sam. Gorivo novo, svecica ispravna, sto se tice filtra za vazduh isto se ponasa i sa njim i bez njega. komplet membrana sam kupio, ali ne zelim da krenem sa remontom karburatora dok ne budem 100% siguran da je on neispravan.

Sto se tice karburatora, jako sam tanak sa znanjem. Sad Kako se radi dijagnostika tj. test ispravnosti karburatora? Jedan poznanik mi je rekao da moze biti problem u crevu koje povezuje kaarburator sa karterom motora odakle dobija impuls za pumpanje goriva. Da bih prisao tom crevu, moram demontirati stublinu a to nikad do sada nisam radio...

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 30/09/2016 - 00:30
Mnogo toga se da nauciti sa
#18
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Mnogo toga ima na internetu .Pozeljno je razumevanje engleskog. Ovo je stihl karburator . https://www.youtube.com/watch?v=5jEL6Yzy_8s Mozes da otkucas na youtube (chainsaw carburetor testing) Pritisak za testiranje maksimalno do 0.68( 0.7) bar . Znaci pritisak ,a ne vakum. Mozes da ga umocis u vodu I da vidis gde curi vazduh(ako uopste curi) Ako curi kod leptira ,znaci igla ne sedi u lezistu (zaprljano ili osteceno leziste) Testiranje se vrsi na straini pumpe za gorivo(pipak) I treba da drzi konstantan pritisak. Zavisno of testa, ako pritisnes drukalicu jednom ,onda spadne kazaljka za crtu-dve I ostane tako I svaki put kad pritisnes ono spadne I stoji. To znaci da igla radi kako treba I da nepovratni ventil (ispod drukalice ako se ne varam) radi .Sve se svodi na drzanje pritiska.Pogledaj video snimke jer ima razlike u karboratorima.

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 02/10/2016 - 08:28
Hvala zakcoske! Uspeo sam da
#19
ziresa
ziresa's picture
Offline
Registrovan dana: 12/04/2016
Poruke:

Hvala zakcoske!
Uspeo sam da popravim svoju testeru neznam ni sam kako... Laughing out loud
Odlucio sam da zamenim impuls crevo izmedju kartera motora i pumpice karburatora. Da bih to uradio morao sam da skinem stublinu. (prvi put otvaram motor od kad je kupljena) Sve deluje cisto i ispravno. Skidam crevo i probam ga u vodi, nepusta nigde. (to mi je bilo jako cudno iako se rebro stubline zbog visoke temperature urezalo u crevo) Montirao sam novo crevo i zastitio ga od dodira sa vrelom stublinom. povrsinu kartera ocistio benzinom kao i dihtung stubline koja naleze na karter. Sve vratio na svoje mesto, dobro stegao, probao okretanjem kanapa. Primetio sam da se mehanizam teze pokrece nego ranije, sto ukazuje na to da sve dobro zaptiva. Upalio sam je i malo radio bez problema. Ugasio, sipao gorivo, ponovo upalio iz prve!

Zadovoljan sam svojom prvom popravkom motora sa unutrasnjim sagorevanjem! Smile Sta je bio kvar, i zasto se desio, nisam uspeo da skontam, ali svejedno nastavicu sa proucavanjem rada ovakvih motora, kao i njihovo odrzavanje. Zahvaljujem se svima na savetima, a svoja iskustva u radu podelicu sa vama na forumu... Smile

Pretpostavljam da ce sledeca lekcija biti remont karburatora.

Top
  • Login or register to post comments
Mon, 17/04/2017 - 20:00
pomoc alko motorna testera nema snagu nepravilan rad
#20
pedj sa
pedj sa's picture
Offline
Registrovan dana: 17/04/2017
Poruke:

znaci u pitanju je alko motorna testera upai se radi ali u medju vremenu dobije jaci ler gas karburator dobar karika nova stavljena ostalo sve u redu nastelovana ali kad se pokusa prerezati drvo nema snage i stane lanac HVALA unapred potreban mi je odgovor bilo kakav sta treba odraditi da bi imao dobru testeru sta treba da se menja poz Laughing out loud

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 18/04/2017 - 19:42
Ja bi prvo prozdravio vas
#21
sanji70
sanji70's picture
Offline
Registrovan dana: 23/05/2010
Poruke:

Ja bi prvo prozdravio vas formulase! Imao bi jedno pitanje za sve vas maistore dobre volje ako bi mi iskreno pomogli. Problem je sledeci. Imam Vilinger vgs30 motornu testeru ona meni pali radi ali kad sam jednom prilikom zavrsio rad sa njom i hteo da je ocistim izduvam kompresorom primetio sam da sa te strane gde je lancanik dok sam skidai lanac i mac primetio sam da se POMERA OSOVINA OD RADILICE UNUTRA-NAPOLJE pomeranje je nekih pola mm pa me interesuje dali je to normalno ili je pocetak nekog veceg problema.VELIK POZDRAV SVIMA!!!

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 28/05/2017 - 17:13
testera se gasi u punom gasu
#22
karinjo
karinjo's picture
Offline
Registrovan dana: 20/06/2010
Poruke:

Zdravo svima,

ako moze mala pomoc oko motorne testere. U pitanju je benzinska testera Castor.
Testera se pali regularno i radi u leru normalno, cim dodam gas ili povucem sauh ona se ugasi.
Probao sam i sa postepenim dodavanjem gasa isto se ugasi cim pritisnem do kraja.
Primetio sam i da izbacuje malo vise ulja nego sto treba.
Sta mi je ciniti ?

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 03/06/2017 - 04:32
Trebalo bi da se nasteluje
#23
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Trebalo bi da se nasteluje ili servisira karburator. Dva srafa L i H . Odvrni L za 1/4 kruga i probaj ,pa onda do 1/2 kruga i probaj (zapamti gde je bilo u slucaju da nema poboljsanja). L je za sporu brzinu a H je za vecu brzinu.Novije testere imaju micro alat koji je na vrhu oblikovan kao slovo D ( ako sam dobro razumeo) i mozda nije u slobodnoj prodaji za potrosace , zbog kontrole izduvnih gasova .Ako je stariji model onda nije poroblem stelovati. Bolje marke savetuju da se koristi bezolovno gorivo sa minimalnom octanazom 89 .Veca octanaza je bolja za vece brzine .Kad se zavrsi sa koriscenjem testere , valjalo bi isprazniti rezervoar ili koristiti do zadnje kapi iz razloga sto u danasnje vreme mesaju u gorivo Ethanol ili Methanol (do 10%) koji ostecuje plastiku i gumu koja je u sastavu karburatora. Ako pri stelovanju nema poboljsanja zavrni sraf u pocetnu poziciju i odnesi da ti se pogleda karburator. Ako treba da se zamene neki delovi (plasticni,membrane, gumice) stavi original delove (ako megu da se nadju) Kopije definitivno nisu istog kvaliteta i uskoro ces opet imati problema. Neznam kod nas ali ima da se kupi gorivo za testere izmesano koje ne sadrzi Ethanol i naravno cena je skuplja.

Top
  • Login or register to post comments