Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Trajno gasenje naloga
Gde da kupim prekidač rer...
MONO ETHYLENE GLYCOL (MEG...
Problem sa toplom vodom

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Alati

Pomoc oko kompresora

8 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Mon, 10/10/2011 - 13:27
Pomoc oko kompresora
#1
cika_kure
cika_kure's picture
Offline
Registrovan dana: 10/10/2011
Poruke:

Postovani,

nov sam na forumu. Pretrazio sam sve teme i nigde nisam nasao slicnu. Unapred se izvinjavam ako je dupliram ili je vec negde pominjan ovakav problem.

Naime, kupio sam polovan pravljeni kompresor. Na njemu ima sve. Kompr. glava je sa mercedesovog kamiona, klip fi 90mm, el. motor je hrvatski, 2,2 ks, boca je za auto plin i kapaciteta
je 80 litara, ima vazdusnu sklopku i u funkciji je. Pomenuta kompresorska glava je skinuta sa kamiona i podmazivanje iste se vrsilo preko sistema kamiona. Sada je to prepravljeno i ona ima svoj kartercic za ulje. Interesuje me koliki je to probem/hendikep (ta prepravka) za rad samog kompresora i ima li takav sistem neku manu? Kolika je realna vrednost takvog sistema?

Kompresor ce mi sluziti za hobi poslove. Farbanje manjih povrsina mediapana i sl.

Hvala i unapred se izvinjavam ako sam koristio pogresnu terminologiju negde.
Ja sam ipak sam svoj majstor Smile

Pozdrav svima i dobro vam dosao.

Budimir

Top
  • Login or register to post comments
  • 7033 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Alati
Thu, 13/10/2011 - 08:12
To je dobar kompresor, ja
#2
akijana
akijana's picture
Offline
Registrovan dana: 30/05/2008
Poruke:

To je dobar kompresor, ja imam jedan takav. Glava je petoletkina, s'tim da se moj originalno podmazuje buckanjem. Vazna stvar-nemoj da radis sa njim dok ne stavis neki ventilator koji ce da hladi glavu. Koliko si ga platio? ima slican na Kupindu za 20000.

zr "Akijana", peskiranje predmeta od stakla
064/116-83-72

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 16/10/2011 - 15:42
Dobio sam kompresor pre neki
#3
cika_kure
cika_kure's picture
Offline
Registrovan dana: 10/10/2011
Poruke:

Dobio sam kompresor pre neki dan. Ima ga na slici gore. Glava je isto petoletkina i isto se podmazuje buckanjem. Radi odlicno, ali ga vazdusna sklopka malo zeza. Ne mogu lepo da je nastelujem. Gasi na 4,5 bar. Posto imamo istu kompresorsku glavu, ako ti nije tesko, molim te pojasni mi malo to podmazijvanje bucklanjem. Vidim da od dole, sa dna kompresora ide cev i na vrhu te cevi je posuda u kojoj dok radi ima malo ulja. takodje i prska ulje iz nje. Dali tu ulje treba da bude i u kojoj kolicini? Koje ulje ide. Imam brdo pitanja Smile

Kompresor sam platio 55 eur. Jako povoljno. Treba malo da se doradi i bice utegnut ko tambura.

Hvala.

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 27/10/2011 - 08:29
Vidim na slici da je sklopka
#4
akijana
akijana's picture
Offline
Registrovan dana: 30/05/2008
Poruke:

Vidim na slici da je sklopka skinuta sa nekog od onih hobi kompresora, ima da se kupi druga za 1000 dindzi na Bubanj Potoku, ili na buvljaku na Novom Beogradu. To sto ima ulja u onoj posudici i prska iz nje, verovatno je zato sto nema odusak sa strane koji postoji na originalnoj izvedbi. Resices problem tako sto ces u posudicu odozgo da nabijes jednu kuhinjsku celicnu zicu za ribanje, mozda i dve. Ulje koje bi prsnulo napolje ce se zadrzati na njoj, pa ce da se vrati u karter. Jesi ga povoljno dobio, ja sam novu takvu glavu pre nekoliko godina platio 120 evra, plus motor, ventili, sklopka... Kolicinu ulja ces tesko da odredis jer nemas merac, ali racunaj da, dok god se nivo ulja penje u toku rada, ima ga dovoljno. Ide bilo koje mineralno ulje kao za automobilski motor, moze Optima SAE 15W40, ja koristim SAE 20W60. Vidim da je motor monofazni, koja mu je snaga i na koliko se obrtaja vrti kompresor?

zr "Akijana", peskiranje predmeta od stakla
064/116-83-72

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 27/10/2011 - 15:47
Snaga motora je 1,5 kw. 2880
#5
cika_kure
cika_kure's picture
Offline
Registrovan dana: 10/10/2011
Poruke:

Snaga motora je 1,5 kw. 2880 o/min. Redukovan je na 1:2. Veliki problem je sto se glava puno greje dok radi. Ne znam da li je to problem i kod tebe?
Vec posle prvog punjenja do osam bari ona bude poprilicno vruca. Da li ti imas ventilator i da li je normalno da se toliko greje glava kompresora?

Hvala na pomoci.

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 30/10/2011 - 09:07
akijana wrote: Vazna
#6
akijana
akijana's picture
Offline
Registrovan dana: 30/05/2008
Poruke:

akijana wrote:
Vazna stvar-nemoj da radis sa njim dok ne stavis neki ventilator koji ce da hladi glavu.

Mora ventilator, kompresori obicno imaju ventilator na remenici, ali ovaj nema. Ja sam ugradio ventilator koji duva direktno u glavu i tako je hladi. Mora da bude brz ventilator, da sto jace duva. Ako je odnos obima remenica 1:2, pri 2800 obrtaja kompresor se vrti na 1400 obrtaja. To je za njega malo mnogo, mene je covek od koga sam kupio savetovao da napravim tako da se vrti na 1100 obrtaja pa sam tako i uradio.

zr "Akijana", peskiranje predmeta od stakla
064/116-83-72

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 17/11/2011 - 22:38
Nije mnogo. Ja imam
#7
GajaG
GajaG's picture
Offline
Registrovan dana: 15/09/2010
Poruke:

Nije mnogo. Ja imam petoletkin kompresor i mislim da sam nasao na njihovom sajtu da se vrti na 1700 o/min.

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 23/09/2012 - 21:03
pozdrav Sto se tice same
#8
ilepile
ilepile's picture
Offline
Registrovan dana: 23/09/2012
Poruke:

pozdrav

Sto se tice same glave i njenog sistema podmazianja to moze da funkcionise na taj nacin...e sad vrlo je bitno ko je i na kakav nacin preradio tu glavu.
Ja sam licno preradio vise dvoklipnih fapovih glava koje su pre imale centralno podmazivanje,na klipnjacama poraju da se odrade dovodi za ulje koi se sami napajaju i mora biti na bloku glave uradjen odusak kako ulje nebi islo kroz sistem i dospjelo u bocu i dalje.Nebi bilo pozeljno da vrti na vise od 1200 obrtaja u minuti.
Po potrebi mozes dodati sonde za odstranjivanje kondezacije a bilo bi fino kada bi cjev koja ide iz glave isla kroz jedan ladnjak tako da zrak bude ohladjen pre ulaska u sistem samim tim bi kondezaciju koja je najveci neprijatelj lakiranja smanjili na minimum.
Ako koristite pneumatski alat obavezno namontirajte nauljnicu.
Pozeljan je sigurnosni ventil.
Jednostrani ventil izmedju glave i posude.
Otpusni ventil u sklopi povezan jednom tankom cevi koja izlazi iz glave a pre jednostranog ventila kako bi sklopka prilikom iskljucivanja rasteretila glavu za lakse ponovno startovanje.

Top
  • Login or register to post comments