Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Garaza od sendvic panela...
Useljenje bez fasade i te...
Cevi za vodu kroz pod
Cevi za vodu kroz pod

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Alati

Problem sa einhell trimerom

2 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Thu, 03/09/2020 - 14:44
Problem sa einhell trimerom
#1
gedzinac
gedzinac's picture
Offline
Registrovan dana: 11/12/2010
Poruke:

Drugari imam jedan problem, trimer mi se ugasio u radu, reših da ga rasturim i vidim šta mu je. Primetio sam da mu je kompresija loša pa sam zamenio kariku i sklopio,. Kada sam pokušao da ga upalim nije hteo, skinem svećicu ona suva kao barut. Kupim nov karburator i opet isto. Posumnjam na senering, kupim nov zamenim i opet svećica suva. Sipam direktno gorivo u cilindar on upali i posle neko vreme radi, kada ga ugasim i ohladi se, opet neće da upali. Oću da ga polijem sa benzinom i upalim

Top
  • Login or register to post comments
  • 198 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Alati
Thu, 03/09/2020 - 20:14
Sta se desava kad pumpicom
#2
BOSSKE
BOSSKE's picture
Offline
Registrovan dana: 13/06/2010
Poruke:

Sta se desava kad pumpicom navlacis gorivo u karburator, da li povlaci gorivo iz rezervoara, i da li je gorivo puno mjehurica. Hoce to tako da bude ako je crijevo od rezervoara do karburatora napuklo, ako je filter u rezervoaru, tj na kraju crijeva zapusen. A hoce i dio na dihtungu izmedju cilindra i karburatora da zapusi, kod vecine ima jedan mali kanal koji regulise rad karburatora, pa treba vidjeti i njegovo stanje.

Mada moj savjet je, pogotovo za te niskobudzetne masine da se kupi start sprej i da se rijesi probem paljenje za vijeki vijekov, start sprej i pali ko mina, posle kad povuce, vecina radi kako treba. Ne skodi nista, kosta par stotina dinara a traje par sezona. Kod kineza karburatori su rak rana, i nema tu pravila kako ce da se ponasaju, niti znaci da kupovinom novog rjesavas problem jer imam kuci jedno 5 komada novih koji nisu bili kako treba.

I malo mi je cudno da si samo zamjenom karika rijesio problem kompresije, bar moja iskustva kazu da kad odu karike, ode i cilindar, jer u sustini skoro nikad se ne desi da karike odu toliko da izgubi kompresiju, obicno dodje do lijepljenja ispusta na kanalima klipa za karike i narisavanja cilindra kod 2t masina i tako izgubi kompresiju. Semering jako rijetko ode, ali opet ne utice na paljenje, kad ode on tesko je nastelovati da ravnomjerno radi, jer vuce fals vazduh na semerinzima, ali nikad ne sputava paljenje.
KOmpresija se relativno lako ispituje, izvrnes svjecicu, prekidac za gasenje ostavis u polozaju UGASENO (da te ne opuca struja sa bobine) zacepis prstom otvor svjecicei povlacis poteznicu, mora da izbija kompresija ispod prsta o da se cuje ono kao da pucne od pritiska., to je ono odokativna metoda.

Top
  • Login or register to post comments