Zdravo svima,
imam jedan problem zbog kojih se vec nekoliko nedelja "svadjam" sa Telekomom...
Korisnik sam BOX Paketa od Telekom Srbije, vec godinu dana... Takodje imam i onaj njihov HG Modem+Ruter kao i svaki korisnik. Posto ruter cesto zna da prekine konekciju, da puca WiFi mreza i iz razloga sto je WiFi kratkog dometa sam nabavio sledeci ruter da bi potpuno zamenio njihovu opremu: "TP-Link TD-W8961NB 300MBPS ADSL2+ Wireless LAN Router Modem (4P/AnnexB)", taj uredaj je ujedno modem i ruter kao ono njihovo sr....
E sad tu nastaje problem jer su mi potrebni podaci koje bih ubacio u moj uredjaj da bi uspostavio vezu sa Internetom, uspeo sam samo da iscitam Username koji od prilike ovako glasi [email protected], Password je nemoguce iscitati jer umesto Password-a vide se samo zvezdice jer je sakriven...
Prvo sam bio u poslovnici gde sam objasnio sta mi treba i devojka koja je radila na salteru je gledala kao tele u mene i nije uopste shvatila sta mi treba i o cemu pricam !
Pa sam zvao telefonom tehnicku podrsku i dugo objasnjavao zasto uopste zovem i da mi ne treba sifra da udjem u poedesavanja MTS ruter vec nesta sasvim drugo, pa su rekli "ja vama to preko telefona ne smem da kazem, saljemo vam pismo", posle sam dobio pismo u kojem pise da iz nekih razloga i uslova u koriscenju interneta i nekih navodnih medjunarodnih ugovora oni nemogu da mi daju te sifre i podatke da koristim svoju opremu.
Posle nekoliko mejlova sam im i poslao Screenshot sa njihovog sajta u kojem lepo pise da je moguce koristiti sopstvenu opremu, da bi mi na to odgovorili da je samo za korisnike staticke IP adrese.
Sto znaci da je nemoguce dobiti te podatke od njih... E sad me zanima da li postoji neka mogucnost da iz sadasnjeg rutera (HG Telekom Srbija) skinem podatke da bih ih ubacio u moj TP-Link-ov ??
Hvala na pomoci !
Pozdrav svima
Postoji mogucnist..tj mogunpokusati da izvucem pass..moras mi samo dati neki kontakt..kako bi se culi i probali to da odradimo...pozzz