Zna li neko dali moze da pokrece 12v akumulator motor od 24v .Probao sam bez opterecenja i on ga vrti,doduse sporije nego na 24v akumulator.Interesuje me dali bi mogao da radi pod opterecenjem za deciji auto,i da li se time motor ostecuje.
Motor 24v na akumulator 12v
Zasto nije dobro resenje dve baterije redno?
Zna li neko dali moze da pokrece 12v akumulator motor od 24v .Probao sam bez opterecenja i on ga vrti,doduse sporije nego na 24v akumulator.Interesuje me dali bi mogao da radi pod opterecenjem za deciji auto,i da li se time motor ostecuje.
Ako ima snage da pokreće dečiji auto sa akumulatorom od 12V, onda ga slobodno metni!
Što se tiče motora,netreba da se sekiraš nimalo što radi na polovini napona napajanja, to je serijski el.motor i njemu nesmeta smanjivanje napona, čak što više...to mu godi!
Primer: usisivači, bušilice, šrafilice, ubodne testere itd...svi su serijski motori, i upravo smanjivanjem napona napajanja, smanjuju svoje obrtaje u radu!
Naravno snaga el.motora se smanjuje smanjivanjem napona napajanja, i nemožeš očekivati tu snagu što je naznačena na el.motoru!
pozzz joe!
"Универзални мотор је мотор с комутатором и четкицама, сличан једносмерном серијском мотору, који може да ради или на једносмерно или на наизмјенично напајање. Врло чести у усисивачима, кухињским алаткама, као и ручном алату (бушилице, брусилице и слично). Велика брзина ротације омогућује да мотор малих габарита развија релативно велику снагу."
Код смањеног напона често прегори мотор.
Hajde da smanjimo nagađanje i prepucavanje.
@sasaparketar , napiši šta piše na tablici tog motora (ako je ima) .Ako nema tablicu kaži odakle je izvađen/nabavljen.
Moja predpostavka je da si uzeo motor sa reduktorom za brisač vetrobranskog stakla iz nekog traktora ili kamiona ?
Malo teorije na srpskom:
http://ccd.uns.ac.rs/aus/autIND/sau_doc/Za%20sajt/23_Jednosmerni%20pogon...
Ne.Motor je 24 v 350w iz elektro skutera .Sad ja bih ga stavio u deciji auto,ali mi je lakse ako bi moglo na 12 a ne na 24v.
To je servo motor (ima i četkice).
Mоžeš ga terati na bilo šta od 10% -150% od nominalnog napona konstantno i na 10%-150% od nominalne struje konstantno.
Ako još plus na njemu ima mehanički reduktor ,tek onda si još više obezbeđen.
Nema reduktor.Ima na osovini mali zupcanik za lanac.Znaci predpostavljam da bi mogao nekim potenciometrom da povecavam i smanjujem napon a samim tim i brzinu motora?
kupio sam elektro motor od Trotika , 24 v 250w i spoio ga na dve baterije 12v -12Ah , posle jednog vremena se sve zice rastopile , sad ja sam promenuo zice odnosno + sam stavio na - a - na + , da mu obrnem smer kretanja , jesam li tu napravio gresku , jel zbog toga doslo do topljenja zica i na kraju do toga da mi izgori elektro motor ?
sto se tice elektro motora budi bez brige. samo cepaj. zice mogu da izgore jer je slab kontakt bio ili su bile tanke za tu amperazu. mislim da ce ti motor jesti akumulator tj ispraznice se jako brzo.
e ovako da opisem sve -radi se o elektro motoru -24VDC - 13,7 A - 250w . Baterije koristim dve po 12 v - 12 Ah spoio sam ih da mi daju 24 v . Zica je 2.5 mm . stavio sam osigurac od 30 A , prekidac od 16 A , sad mi se desava kad se biciklom provozam samo nekih 500 metara dolazi do topljenja osiguraca i grejanja zica , zasto ?
Evo i slike na + sam stavio osigurac i nakon nekig 500 metara voznje biciklom doslo je do topljenja osiguraca
prvi put sam stavio bez osiguraca i doslo je do topljenja svih zica i na kraju je i motor izgоreo
Evo i slike kako sam povezao baterije
Motor za 24 V je motor predviđen za napon od 24 V. Na tom naponu radi kako treba, i broj obrtaja i snaga. Dvostruko manji napon nije poželjan za pomenutu svrhu. Dakle, odustanite od toga ili povežite dve identične baterije od po 12 V redno. Mada i to nije pravo rešenje. Opterećuje vozilo, a možda i nemate prostora da smestite dve baterije. Pravo rešenje je adekvatan elektromotor od 12 V.
Genijalac je samo nik, nije karakterna osobina!