Imam problem sa fiat puntom 2 1.2 44kw na motoru rade samo 1. i 2. cilindar motor se jako trese i jedva ima snage krenuti u 1 brzini iskru baca na sve 4 svjećice svjećice su stavljene nove gorivo ubrizgava to sam provjerio tako što sam skinuo usisnu granu i zaverglao par puta gorivo baca kroz sve 4 dizne . Motor je radio par minuta tako na dva cilindra ali niti jedna svjećica nije bila zamašćena sve 4 su bile suve ko barut što je znak da ipak zapali gorivo ali 2 cilindra ne rade pravilno Nasuo sam vodu u hladnjak do maksimuma i dok sam auto držao upaljen tako nekoliko minuta razina vode je opala skroz ispod minimuma a razina ulja u motoru na šipki za mjerenje se podigla za duplo po mom zaključku je dihtung glave probio ali sumnjam i na ventile jesam li u pravu da ne skidam glavu motora bez veze
Fiat punto radi na 2 cilindra
Nasuo sam vodu u hladnjak do maksimuma i dok sam auto držao upaljen tako nekoliko minuta razina vode je opala skroz ispod minimuma a razina ulja u motoru na šipki za mjerenje se podigla za duplo po mom zaključku je dihtung glave probio
Ако је овако како си рекао, онда ће глава морати да се скида. Не покушавај никако да верглаш или да га палиш јер га сад подмазује мешавина уља и воде што може (ако већ није) да проузрокује и оштећење лежајева на радилици.
ok onda probatću sa novim dihtungom glave i promjeniti ulje i filter ako bude puštalo onda glava motora mora na brušenje izgleda mu i bobina nevalja mjerio sam otpor otpor sekundara
je za 0.5 oma manji nego što treba biti i još jedno pitanje jeli ovo na slici bobinama 23 14 raspored paljenja cilindara ? i jel se cilindri broje s lijeva na desno ili obrnuto?
Našao sam odgovor pa da napišem možda nekom pomogne ovo odštampano je raspored paljenja a cilindri se broje s lijeva na desno
Danas nisam uspio skinuti glavu motora jer je konjski zategnuta pukle su mi dvije gedore 13 sutra idem nabaviti unior ili nešto kvalitetnije.
bobine su ispravne provjerio sam i primar i sekundar imaju otpor u granicama propisanim od proizvođača i ne probijaju na masu
mešanje ulja i vode nema veze sa bobinama
znam ali kad sam polomio gedore pa nisam mogao skinuti glavu onda sam išao provjeriti otpor bobine i pojedinih senzora imam program autodata pa u njemu piše dosta informacija o autu sutra ću skinuti glavu i ispustiti ulje pa ću viditi u kakvom je stanju inače imam drugi auto pa popravak nije hitan osim što je pomješao ulje i vodu 90 posto sam siguran da je dihtung probio između dva cilindra pa preliva kompresiju jer kad se vergla čuje se frfljanje kao da su izvađene svjećice a s time se poklapa i to da su svijećice suve ko barut kad malo radi pa se izvade van ako su svjećice vruće i suve to znači da ipak zapali gorivo ali kompresija ode u drugi cilindar jer je između njih progorio dihtung kad otvorim tek onda ću znati pravo stanje ako stignem postaviću i slike na forum
Skinuo sam glavu i nije pomješao ulje i vodu nego samo probio između 3 i 4 cilindra i napravio je na glavi motora udubinu od oko 0.5 mm između ta dva cilindra prije brušenja se mora navariti ta udubina zanima me može li se to navariti elektrodom za aluminij ili mora tig i još Može li se bilo šta skarabudžiti samo da donekle drži silikon kit ljepilo za metal ??
Može li se nalemiti udubljenje na glavi motora koje je oko 0.5 mm i onda poravnati šmirglom samo da dihtung uhvati
Глава се не вари него се избруси. Некад су постојали дебљи дихтунзи који су надомештали то брушење. У данашње време свеопштег напретка нисам сигуран да ли их има и сада. Вероватно има.
Može li se nalemiti udubljenje na glavi motora koje je oko 0.5 mm i onda poravnati šmirglom samo da dihtung uhvati
Ово што си наумио је вероватно још неко раније урадио на тој истој глави, а резултат видиш. Дакле, може и врбов клин
nije to nego ako bi se glava obrusila da se izravna ta udubina onda bi se skinulo previše materijala pa bi ventii udarali u klipove tako da će se morati ili malo navariti pa brusiti ili druga glava.
nalegajuća površina glave se samo ravna, varenje niti bilo šta drugo ne dolazi u obzir. isključivo mašinska obrada, a pošto je punto 2 u pitanju, i da ti pukne kaiš ne bi se desilo ništa, pod uslovom da je 8v, sa 16 je već druga priča ali i dalje bi pomoglo isključivo mašinsko ravnanje glave. kad si već u kancelariji onda frezuješ sedišta ventila i ušlajfaš ventile. cca sedamdesetak ojro.
sredio sam kompletnu glavu izašlo me oko 100 eura sastavio sam motor pali i radi odlično ali opet imam jedan problem navoji u glavi motora u koje se ušerafljuje nosač motora su se izglodali
i šeraf preskače nemože se stegnuti šeraf je 10x1,25 znači šeraf desetka korak 1,25 i na koji način predlažete da to popravim s obzirom da imam ureznice može li se ta rupa navariti i zatim ponovno probušiti i urezati ili proširiti rupu i urezati 12 x 1.25 ili je možda bolje uzeti veći korak navoja npr 12x 1,5 ili standardni M12 kojemu je korak 12x 1,75 ? što predlažete da napravim?
Иако видим да волиш да наварујеш ипак ти то разбуши на 12 x 1.25. А док то не направиш, немој га палити јер глава није прописно стегнута што ти је вероватно направило проблем и први пут.
Nije problem proširiti i urezati nego je problem naći šeraf M12X1.25 nema ga kupiti u gvožđarama bar ja nisam vidio gledam na internetu ima neki set za popravku navoja razbuši se na M12X1.25 i u taj navoj se uvrne adapter u koji onda normalno uvrnem original šerafe.
probio dihtung ispod glave, a sad ti je pomešao ulje i vodu, svako dalje eksperimentisanje će skuplje da te košta. da ne bude da je napamet, izmeri kompresiju u sva 4 cilindra, kašće ti se samo.