Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Razvod Pert Al ili bakar,...
Цев кишне канализације цу...
Izbor stiropora
Renoviranje stare kuće

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Popravka automobila

Jetta 2 problemi sa uljem

2 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Mon, 02/01/2017 - 13:26
Jetta 2 problemi sa uljem
#1
Mozart91
Mozart91's picture
Offline
Registrovan dana: 02/01/2017
Poruke:

E ovako u pitanju je Jetta 2 benzin.
Ulje mi je izbilo na mjerač.
skinuo sam filter oduska motora i ocistio i oprao i vratio sve nazad i ponovo je izbilo na mjerač.
tada sam otpojio crijevo sa PVC oduska motora onda je tu pocelo da ide ulje.
tada sam na savjet prijatelja spojio odusak a skinuo čep motor ( gdje se sipa ulje ).
onda je izbilo na čep. Procistio sam i na deklu motora odusak. NIsam bas neki poznavaoc motora, nadam se da sam dobro opisao. molio bih za neke savjete ako mozete da objasnite o cemu se radi, i koliko bi kostao popravak. Unaprijed hvala

Top
  • Login or register to post comments
  • 658 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Popravka automobila
Wed, 04/01/2017 - 10:33
Nebih da te plasim . Problemi
#2
zakcoske
zakcoske's picture
Offline
Registrovan dana: 25/03/2016
Poruke:

Nebih da te plasim . Problemi sa velikim pritiskom mogu biti usled ostecenih karika , ishabanog cilindra , ostecenog dihtunga na glavi,,gumice/vodjica ventila, zacepljen prolaz izduvnog Sistema ( katalizator) I naravno PCV Sistema .Ako si ocistio PCV system I vazduh slobodno prolazi kroz creva (iz poklopca I nazad u motor),a opet imas isti problem, onda bi pametno bilo da oteras na proveru kompresije I curenja na svakom cilindru. Provera curenja se vrsi na svakom cilindru pod pritiskom vazduha, pri cemu se motor rucno okrece da bi se klip doveo na najvislji polozaj i onda se gleda/slusa gde i koliko curi. Prvo se vrsi test za kompresiju, pa ako neki cilindar pokazuje veliku razliku u odnosu na druge ili nije u rangu specifikacije ,onda se vrsi test na curenje. Generalno ako su karike ostecene i pri eksploziji goriva u cilindru veliki deo pritiska gasova zaobidje karike i vraca se na dole i samim tim vrsi pritisak u tenku za ulje i probie na dihtung. Posto motor ima povratne prolaze za ulje (mogu i oni da se zacepe) ,samim tim taj pritisak deluje sve do vrha motora. Isto tako dihtung moze da probije izmedju cilindra i tih prolaza za ulje i da vrsi pritisak .Taj pritisak meze biti mnogo veci nego sto PCV moze da izdrzi ,tako da probija na dihtunge (poklopac motora, tenka za ulje, semering na polu osovinama, pa i menjac.

Top
  • Login or register to post comments