Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Povezivanje gasnog bojler...
Lepak i Mrezica - [ Pitan...
Problem sa hlađenjem ring...
Termostat frizidera povez...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Popravka automobila

Motor gubi snagu i gasi se pri skretanju ulevo - samo na gasu??

5 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Wed, 06/07/2011 - 23:01
Motor gubi snagu i gasi se pri skretanju ulevo - samo na gasu??
#1
atanasns
atanasns's picture
Offline
Registrovan dana: 18/10/2010
Poruke:

Kada skrecem malo ostrije ulevo motor gubi snagu, a cesto se i ugasi. Kada skrecem lagano, ili udesno (bilo da je ostrije ili lakse) nista se ne desava. To se desava samo na gasu. Da li neko znao o cemu se radi. Probao sam da idem kod nekoliko majstora koji su probali da stelovanjem rese problem, ali nije pomoglo.

Top
  • Login or register to post comments
  • 2020 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Popravka automobila
Fri, 15/07/2011 - 22:51
Znam da se pumpa za servo
#2
flogger
flogger's picture
Offline
Registrovan dana: 17/11/2010
Poruke:

Znam da se pumpa za servo aktivira pri punom okrertu volana koja tada izbacuje vazduh iz sistema... Vredi pogledati jel ako nesto nije u redu sa tom pumpom moze oduzeti snagu motora i mozda ga cak i ugasiti...

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 16/07/2011 - 00:11
Ja sam imao slican problem
#3
relja1983
relja1983's picture
Offline
Registrovan dana: 17/02/2010
Poruke:

Ja sam imao slican problem samo sto se meni gasio i levo i desno, resio sam problem tako sto sam skinuo neko crevo koje mu sluzi za uvlacenje vazduha vazduha. To crevo je bilo sprovedeno uiznad tocka i nakaceno na karoseriju. Skinuo sam ga skroz i vec godinu dana nemam problema sa tim. Valjda ne moze da primi toliko vazduha koliko mu treba a kad skines crevo prima vazduh direktno.

Top
  • Login or register to post comments
Sun, 17/07/2011 - 04:45
Majstori obicno taj problem
#4
SaleB
SaleB's picture
Offline
Registrovan dana: 19/01/2010
Poruke:

Majstori obicno taj problem sa crevom ili usisom za vazduh resavaju ravljenjem sesirica preko rupe za usis ili lepljenjem izolirke tako da delimicno ogranici uvlacenje (pazljivo oko lepljenja, da motor ne uvuce izolir traku, ja vise volim prvu opciju).

Druga opcija, moguce je da neka struja od nekog od plinskih ventila kaci karoseriju negde, pa se gasi auto. Ja sam pre par godina imao problem, da mi se auto gasio (doduse i na benzin i plin), pri skretanju na desno zato sto je kabl od bobine bio duzi pa je kacio kos u nekim situacijama ostrijeg skretanja. Prvo se nista negativno nije desavalo, pa kad se zica malo ogulika, onda je bobina u takvim trenucima bacala varnicu na masu umesto na kapu. Pa, po analogiji tome nagadajam da ako neka (obicno plava) zica od nekog od plinskih ventila kaci masu ili plus ka prekidacu ili neka zica od releja (ako je injection) ili neka druga znacajna zica, kaci masu u nekim situacijama to bi mogao da bude problem. Proveri i da spone ne kace nesto dok okreces volan, jednom sam video da je spona (letva) sazvakala crevo za gorivo koje koje nije pogodno fiksirano.

Pozdrav,
Sale

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 26/08/2011 - 14:00
Re
#5
cekmil
cekmil's picture
Offline
Registrovan dana: 31/03/2010
Poruke:

kod mene se gasio u petoj pri velikoj brzini kad se izbaci na ler, pomeri crevo za dovod vazduha tako da vetar ne ulazi direktno u otvor i stvar resena

Top
  • Login or register to post comments