Hteo bih da umesto sadasnjeg motora 1.1 u Golfa I ugradim motor 1.3, pa me interesuje da li je to preporucljivo zbog skoljke.
Motor za Golf I
Koliko ja znam nema razlike u skoljkama eventualno je skoljka za GTI doratno ojacana.
Hvala za odgovor.

Što se tiče mehanike, nema razlike. Golfov motor 1.1, koliko znam je identičan motoru 1.3, samo se razlikuju u zapremini cilindara i nekim detaljima (karburator i sl.)
Veći problem je registracija, jer moraš imati sobraćajnu dozvolu i kupoprodajni ugovor za motor koji ugrađuješ, kao i novi tehnički pregled.
Bez toga se ne može registrovati automobil sa drugim motorom. :nono
Što se tiče mehanike, nema razlike. Golfov motor 1.1, koliko znam je identičan motoru 1.3, samo se razlikuju u zapremini cilindara i nekim detaljima (karburator i sl.)
Veći problem je registracija, jer moraš imati sobraćajnu dozvolu i kupoprodajni ugovor za motor koji ugrađuješ, kao i novi tehnički pregled.
Bez toga se ne može registrovati automobil sa drugim motorom. :nono
Hvala ti za odgovor, mene su interesovale samo tehnicke mogucnosti u odnosu motor - sasija, jer sam cuo razne komentare da zbog jace kubikaze moze doci do odredjenih problema na sasiji i uopste skoljki, a u vezi papirologije stvari su mi poznate.
Imao sam Golfa "keca" 1.1 skoro 20 godina. Za održavanje najzahvalniji auto na svetu. Jedina boljka mu je bio karburator, ali i to je rešivo - pomoću jednostavnog adaptera staviš karburator od zastave 101 i Bog da te vidi.
Što se 1.3 motora tiče, kao što rekoh, karoserija, kao i svi vitalni delovi (vešanje, homokinetički zglobovi, menjač itd.) su isti.
Menjaj slobodno i "u zdravlje da gu izakaš"!
Koschava slobodno stavljaj jači motor. Pod uslovom, naravno da ti je karoserija zdrava. Vukoje je u pravu sve ovo što ti je rekao. E sad da si pitao da li možeš da staviš 2.0 TDI od 150 ks to bi bila druga priča :roll :roll :roll
Najbitnija stvar je kocioni sistem i on je isti.
Koliko ja znam nema razlike u skoljkama eventualno je skoljka za GTI doratno ojacana.