Zdravo,
u pitaju je Vectra A C20NE 2.0i 115ks.
Od skora mi se desava da samo kad je motor zagrejan na leru (recimo semafor posle nekoliko km gradske voznje kroz guzvu), da treperi lampica za pritisak ulja. Kad dodam gas ona se ugasi, u voznji se ne pali. Na prvu loptu sam predpostavio da je senzor pritiska otkazao s obziorm da ima dovoljno ulja, i da kada se otvori cep dok radi motor ulje "bucka" gore i lampica uporno trepce. Iako mislim da znam do cega je ipak me lampica nervira kad se upali.
Prvo pocinje da se pali povremeno (recimo gori pola sec, pa ne gori 2 sec), a ako je duza voznja posle 20 minuta voznje se intervali promene pa gori 3-4sec, a na krace od sekund se ugasi, kad dodam gas odmah se gasi. Iako samo malko pritisnem gas i drzim, ne pali se. Danas sam skocio do aerodroma i nazad (jedno 30km i zanimljivo kad sam posle takve voznje stao na prvi semafor nije treptala, tek j pocela na drugom ili trecem. Ja rezonijem na sledeci nacin, ako je temperatura motora manje vise ista i pri duzoj kontinualnoj voznji i pri kreni stani voznji, jedino sto moze da se promeni temeraturu na duzem putu je senzor, koji je ako se ne varam negde na bloku sa zadnje strane. Nepristupacan je od gore to znam, a gde je tacno to ne znam. Da li je tacno moje rezonovanje, da je najverovatnija solucija u konkretnom slucaju senzor pritiska ili ima razloga da se pribojavam i za uljnu pumpu i opste stanje motora?
pozdrav,
Sale
Pozdrav imenjace,takva manifestacija ukazuje na uljnu pumpu mada ne mora da znaci.
Nisi naveo predjenu kilometrazu motora ni godiste,trebalo bi proveriti pritisak ulja,izmeriti ga manometrom,mozda je i filter zaprljan a i ko zna kakvog je kvaliteta on a i ulje koje si sipao.
Probaj zameni ulje i uljni filter,nemoj uzimati opelovo ulje jer se lose pokazalo,nebi bilo lose zameniti i sam davac pritiska ulja.
Pritisak ulja bi trebao da bude 1.5 bara na 800 obrtaja motora,tj na leru.
Uradi to sto sam ti naveo pa ako imas jos nesto pitaj.
Slusaj mene i radi kako znas
0642249546