Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Razvod Pert Al ili bakar,...
Цев кишне канализације цу...
Izbor stiropora
Renoviranje stare kuće

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Popravka automobila

problem kod g2 1.8

10 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Wed, 25/11/2009 - 20:21
problem kod g2 1.8
#1
daki1978
daki1978's picture
Offline
Registrovan dana: 25/11/2009
Poruke:

imam problem na golfu 2 1.8 1990 god.kada je vruc motor u voznji se pali lampa za ulje i zujalica na odredjenom gasu.kada se malo oduzme ili doda gas to nestaje ali se ubrzo ponavlja.(sa motorom je sve uredu,pritisak ulja itd)menjao sam davace ali nista.pomagajte

Top
  • Login or register to post comments
  • 1965 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Popravka automobila
Wed, 25/11/2009 - 20:50
Re: problem kod g2 1.8
#2
nakamura
nakamura's picture
Offline
Registrovan dana: 09/03/2009
Poruke:

Jesi li probao da zameniš ulje? Mislim na gušće od ovog koje koristiš.

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 26/11/2009 - 00:17
Re: problem kod g2 1.8
#3
vaskee
vaskee's picture
Offline
Registrovan dana: 09/11/2009
Poruke:

jesi siguran da je pritisak dobar? jesi ga merio? moze biti i da ti instalacija od davaca na nekom mestu dodiruje masu pa kad ti dajes i oduzimas gas motor se "drma" na nosacima i pravi ti spoj, automatski pali lampicu :idea:

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 26/11/2009 - 18:46
Re: problem kod g2 1.8
#4
daki1978
daki1978's picture
Offline
Registrovan dana: 25/11/2009
Poruke:

pritisak ulja sigurno dobar.meren manometrom.a i zica je pregledana svuda gde bi mogla da dodiruje masu

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 26/11/2009 - 19:00
Re: problem kod g2 1.8
#5
vaskee
vaskee's picture
Offline
Registrovan dana: 09/11/2009
Poruke:

pa ako je to sve u redu kao sto kazes onda ti je problem u instrument tabli

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 26/11/2009 - 19:05
Re: problem kod g2 1.8
#6
maradona
maradona's picture
Offline
Registrovan dana: 05/03/2009
Poruke:

па, ако си сигуран у исправност манометра и очитане вредности онда послушај васкее та Wink

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 26/11/2009 - 19:17
Re: problem kod g2 1.8
#7
daki1978
daki1978's picture
Offline
Registrovan dana: 25/11/2009
Poruke:

jedino jos tablu nisam menjao,ali imam i nju pa cu pokusati.hvala u svakom skucaju

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 01/12/2009 - 19:21
Re: problem kod g2 1.8
#8
kdff
kdff's picture
Offline
Registrovan dana: 01/12/2009
Poruke:

Kod tih motora postoje dva davača pritiska ulja. Jedan je za pritisak na leru, a drugi za viši pritisak na većim brojevima obrtaja. Na većim obrtajima se zavisno o broja obrtaja i pritiska ulja može upaliti lampica (i zvučni alarm) ako pritisak na datom broju obrtaja padne ispod minimuma koji je određen davačem.

Dakle pritisak bi trebalo izmeriti na vrućem motoru i na raznim brojevima obrtaja pa uporediti sa podacima koje daje proizvođač. Očigledno da nije dovoljno meriti samo na leru ili na hladnom motoru. A čini mi se da taj motor ima i hladnjak za ulje, trebalo bi i to proveriti (možda se ulje pregreva?).

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 01/12/2009 - 20:02
Re: problem kod g2 1.8
#9
vaskee
vaskee's picture
Offline
Registrovan dana: 09/11/2009
Poruke:

Dva davaca? Hladnjak za ulje?? Ja nisam cuo za to...., bar sto se tice putnickih automobila. Kdff molim te prosvetli nas

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 05/12/2009 - 10:12
Re: problem kod g2 1.8
#10
kdff
kdff's picture
Offline
Registrovan dana: 01/12/2009
Poruke:

Mislim da je kod golfa hladnjak za ulje u stvari izmenjivač toplote kod filtera za ulje u kome se ulje hladi vodom iz motora, ne znam samo da li taj model to ima (1600 D je imao).

Što se davača tiče, poenta je u tom drugom davaču koji je baždaren na oko 2 atmosfere. Kada broj obrtaja motora pređe neku vrednost, ako ptirisak ne poraste toliko da se davač isključi, elektronika daje signal da je pritisak nedovoljan na tom broju obrtaja. Ne znam da li još koji automobil ima nešto tako, ali neka VW vozila imaju još od vremena transportera T3 mislim.

Top
  • Login or register to post comments