Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Sastavljanje ormara - poč...
podno grejanje i kosuljic...
Novi prikljucak el.energi...
Potraga za relejem gk-a-1...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Popravka automobila

problem sa akumulatorom

7 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Tue, 29/09/2015 - 14:41
problem sa akumulatorom
#1
mima67
mima67's picture
Offline
Registrovan dana: 12/11/2012
Poruke:

vise puta mi se vec prazni novi akumulator do te granice da mu je voltaza nekada (nula)
volti .skinem napunim opet 10 tak dana i opet se isprazni do 2 ,3 volta prenoci skinut izmerim tad on ima 10,97v.
poskidam sve osigurace on i dalje vuce negde skinem sat i radio ,sve isto ?
ima li neko neku ideju -osim da idem kod majstora .

Top
  • Login or register to post comments
  • 1106 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Popravka automobila
Tue, 29/09/2015 - 15:00
pa mozda je jednostavno
#2
Stoleeee
Stoleeee's picture
Offline
Registrovan dana: 15/09/2015
Poruke:

pa mozda je jednostavno akumulator dotrajao

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 29/09/2015 - 16:38
nisam napisao aku je pod
#3
mima67
mima67's picture
Offline
Registrovan dana: 12/11/2012
Poruke:

nisam napisao aku je pod garancijom ,punio sam ga i drzao po 20 dana van auta i drzao je napon.kad sam ga merio amperski on je skidao 0,1a eto toliko vuche.a sta vuce ne znam.

Top
  • Login or register to post comments
Tue, 29/09/2015 - 19:55
0,1A je mnogo, 0,01 bi bilo
#4
gile960
gile960's picture
Offline
Registrovan dana: 05/03/2014
Poruke:

0,1A je mnogo, 0,01 bi bilo nekako ok pod uslovom da imaš punjenje sa alternatora pod svetlima između 13,8 do 14,5V, kod novijih vozila taj napon punjenja i ne ide preko 14V.
imao sam takav problem ali sam skontao da sam u međuvremenu samo blaupunktov radio zamenio bekerovim iz nekog mercedesa a njemu, i kad ga ugasiš, ostaje uključeno pojačalo koje tegli 0,18A. ako je padao napon ispod 7V znači da je odlazio u duboko pražnjenje pa je možda i oštećen akumulator. zameni dok je pod garancijom i traži šta vuče struju.

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 30/09/2015 - 09:29
Skinut sat radio i svi
#5
Dedadule
Dedadule's picture
Offline
Registrovan dana: 29/03/2013
Poruke:

Skinut sat radio i svi osigurači,ostaje samo alternator.Probajte da skinete plus sa alternatora.

Top
  • Login or register to post comments
Wed, 30/09/2015 - 21:00
Ocigledno ga nesto
#6
boleeve
boleeve's picture
Offline
Registrovan dana: 25/04/2010
Poruke:

Ocigledno ga nesto prazni.

Probaj da nadjes metodom pokusaja, sa osiguracima.

I kada meris jacinu struje, sacekaj nekoliko minuta posle ukljucivanja, jer ako je noviji auto, svaki put kada prekines napajanje, npr. da stavis instrument ili slucajno pomeris pipe, on ce resetovati sve racunare i cekirati sve, i jovo nanovo svaki put i onda ce ti pokazivati potrosnju. A ako je sve u redu, videces kako se jedan po jedan racunar gasi i struja pada. Zato kazem sacekaj nekoliko minuta sa spojenim instrumentom, pa onda ocitaj jacinu struje.

Meni padne na nulu. Ne mora uvek nula, ali priblizno nuli.

______________________________________________________________________________

Top
  • Login or register to post comments
Thu, 01/10/2015 - 01:36
Možda rele?
#7
Vukoje.B
Vukoje.B's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 13/11/2009
Poruke:

Meni je struju vukao jedan rele (ne znam koji, popravio je električar) kome su se bili "zalepili" kontakti.
Posle zamene relea sve se vratilo u normalu.

Probaj da skidanjem jednog po jednog relea utvrdiš da li je uzrok neki od njih.

Ništa ne ostavljam nezavrš

Top
  • Login or register to post comments