Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra Prijava
www.samsvojmajstor.com logo

  • Naslovna
  • Forumi
  • Albumi
  • Majstori

Najpopularnije danas

TA peći - najčešća pitanj...
Grejanje na pelet
Popravka veš mašine-savet...
Veš mašine Gorenje

Poslednje teme na forumu

Pregradjivanje prostorije...
Izrada trema za auto od m...
Problem sa samohodnom kos...
Kako najlakše pronaći ven...

Forum

  • Aktivne teme
  • Neodgovorene teme
  • Napredna pretraga

Naslovna » Forums » Uradi sam » Popravka automobila

Yugo 55

8 poruka / 0 new
Login or register to post comments
Poslednja poruka
Thu, 14/06/2012 - 13:24
Yugo 55
#1
mixvlax23
mixvlax23's picture
Offline
Registrovan dana: 14/06/2012
Poruke:

kad ga palim treba 3 puta da verglam pa 4 da upali u toku vaznje kad treba da skrenem negde ili da stane hoce das e ugasi a kad je u mestu dobro radi i kad se ohladi posle voznje tesko se upali presisa valjda....sta se desava tu?

Top
  • Login or register to post comments
  • 4744 prikaza
  • Za printanjeZa printanje
Tags:
  • Popravka automobila
Thu, 14/06/2012 - 13:36
Vozis ga na benzin ili plin ?
#2
Carlos
Carlos's picture
Offline
Registrovan dana: 25/01/2010
Poruke:

Vozis ga na benzin ili plin ?

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 15/06/2012 - 12:58
benzin
#3
mixvlax23
mixvlax23's picture
Offline
Registrovan dana: 14/06/2012
Poruke:

benzin

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 15/06/2012 - 13:01
ne kontam sta mu je moram
#4
mixvlax23
mixvlax23's picture
Offline
Registrovan dana: 14/06/2012
Poruke:

ne kontam sta mu je moram satalno na gasu da ga drzim?

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 15/06/2012 - 13:41
...
#5
Foreigner
Foreigner's picture
Offline
Registrovan dana: 27/10/2008
Poruke:

pumpa za benzin, karburator... za jugića i jedno i drugo koštaju taman toliko da 'ladno možeš da zameniš oboje, bez gubljenja vremena na traženje šta je tačno... što se tiče nestabilnog rada, držanja gasa... možeš da grupi priključiš i paljenje (kapa-ruka-kablovi-svećice)

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 15/06/2012 - 14:14
Mnogo faktora utiče na rad
#6
Majstor Ale
Majstor Ale's picture
Offline
Registrovan dana: 19/03/2012
Poruke:

Mnogo faktora utiče na rad tih motora,prvo da li je u tog juga elektronsko paljenje ili su klasična platinska dugmad,
sledeći faktori:kontakti kablova na bobini,karburator,tzv"špric dizna"na karburatoru,prelivanje karburatora,kablovi za svjećice,
razvodna kapa na razvodniku paljenja,tzv"razvodna ruka",vlaga u razvodniku paljenja,automatski regulator ugla predpaljenja u lošem stanju(klasični razvodnik)
centralni grafitni štapić na kapi razvodnika,svjećie,zamašćene svećice,...........itd

Nekada sam 80-tih vozio popularnog"stojadina"i znao sam ga"kako dise" Wink

Top
  • Login or register to post comments
Fri, 15/06/2012 - 23:14
1
#7
FMJ
FMJ's picture
Offline
Registrovan dana: 18/11/2011
Poruke:

Izvinjavam se: da li je karburator ikada očišćen? Veoma sličan problem sam imao - rešeno: trunje u emulzionoj cevčici i dozatoru praznog hoda. Tkođe i trunje u igličastom ventilu.

Top
  • Login or register to post comments
Sat, 16/06/2012 - 21:36
Proveri prvo diznu za ler gas
#8
Carlos
Carlos's picture
Offline
Registrovan dana: 25/01/2010
Poruke:

Proveri prvo diznu za ler gas koja se lako skida sa strane.
Ako nije to moras skinuti poklopac karburatora i pregledati nivo a naravno i detaljno ocistiti karburator. Glavna dizna za benzin ti je u dnu lonceta a emulziona cevcica se nalazi ispod dizne za vazduh koju moras prvo odsrafiti pa izvaditi cevcicu.
Ako nivo nije dobar zameni iglicasti ventil i podesi plovak da bude kako treba.

Posle ovoga proveri koliko mozes i sistem za paljenje kako su ti vec rekli u prethodnim odgovorima a za samo podesavanje pretpaljenja najbolje poseti nekog majstora da nasteluje stroboskopom.

Top
  • Login or register to post comments