Da ali to se desava samo ponekad da nece da privuce kotvu, on radi, radi i onda samo odjednom nece da se ukljuci i krene da zeza, pa posle opet radi i tako. Ja sam mislio da mozda nije dobar start taster pa sam ga zamenio ono opet isto se desava. A kontaktor je stavljen nov skoro je menjan pre dve nedelje mozda i tada je dosao jedan elektromonter da ga namontira. Inace on ga je namontirao ali nije bio stavio faze na L1 L2 i L3 nego je krenuo od L2 L3 i trecu fazu je bio stavio na mirni kontakt. I ono je radilo isto kao i sada, ja sam mislio da je mozda do toga pa sam faze stavio kako i treba da budu na L1 L2 i L3 a drzanje na mirni kontakt, kad ono opet se isto desava. Inace da kazem da je ta masina povezivana ko zna kako i ko je povezivao bimetal je stavljen ispred kontaktora pa onda kontaktor pa se sa kontaktora uzimaju tri faze koje vode u motor, sto po logici ne treba tako zar ne?
E sad mene buni sto to ponekad radi a ponekad nece da se ukopca kontaktor? Ja cu sutra najverovatnije opet morati da se pozabavim tim problemom. Da li je mozda do bimetala? On je ispred kontaktora? Znam ja da se ne moze tako pisanjem resiti problem ali sam resio da se posavetujem sa vama iskusnim majstorima sta bi moglo da pravi problem.
Kada ispravan kontaktor dobije napajanje on se ukljucuje.Nemoze malo da privuce kotvu,to moze samo ako je neispravan.Instrument u ruke i krenuti u ispitivanje,nista se tu nemenja napamet.Znaci proveriti da li kontaktor dobije napajanje kada se stisne start ako ne onda zasto itd.