Motori od veš-mašina imaju u sebi bimetalnu zaštitu ugrađenu u namotaje, ali su oni skoro svi male snage i upotreba im je veoma diskutabilna. Nisu za trajni pogon osim praistoriskih koji su enormno predimenzionisani ( Obodin K5 iz 1970g, Končar i Gorenje iz tih godina ) , a njih je teško uopšte naći. Njih najčešće korisnici upropašćuju baš preopterećenjem ili vodom. Na etiketi ćeš naći podatak o izolaciji ( npr. klasa F ) koji govori o radnoj temperaturi namotaja ( F= 130C ) a samim tim i mogućnostima.
postoje sklopke za zaštitu elektro motora tkz. DM sklopke kako za monofazne tako i za trofazne motore ja ih imam na svakoj mašini ali električar ih vezivao sve kd mene
tako da ti nemogu reći više
ima stručnijih na forumu pa će se već javiti stuja nije moj fah
http://peradetlic.hupont.hu/ [3]
http://kreativnost.4umer.com/ [4]