Udaljenost izmedju osovine i sape mora da bude tolika da kada je prikolica pod punim opterecenjem pritisak na sapu to jest kuku ne prelazi 50kg.
U maksimalnu tezinu uracunaj i vanbrodski motor, gorivo, vesla, suncobrane, dve gajbe piva, cumur, meso to jest sve sto ces poneti sa sobom na visednevni izlet.
Moze da ti se desi da se zaglavis negde i da moras da otkacis prikolicu i da je okrenes a ako je vece opterecenje to neces moci da uradis.
Po nasm zakonu ruda od osovine do sape mora da bude iz jednog komada, duzina nije definisana ali sto je duza ruda lakse je voziti prikolicu u rikverc
Imam ja takvu prikolicu koja je rucni rad moga oca , doduse ima samo jedan problem camac i prikolica stoje kod mog komsije u dvoristu koji nece biti kuci jos 20-ak dana ali cim dodje slikacu i premericu sve pa cu objaviti .
Inace je prikolica vucena i sa 120km/h sa sve camcem njoj i savrseno se ponasala . Iskoristen je donji postroj "Brako "prikolice tj torziona osovina , ruda i tockovi , inace je prikolica konstruisana kao samoutovarna tj za vadjene i utovar camca samostalno .
https://www.facebook.com/tenzor1/ [5]
https://tenzorisanje.wordpress.com/ [6]
https://www.youtube.com/channel/UCHEOtDmyQYSMVXVjjyVsWkw [7]