Zahvaljujem na odgovoru @ognjeni zmaj - pa dobro i to je nesto. Bar nece u prvih nekoliko hladjenja i grejanja da pregori. Pa valjda cu dotle nedostatak vode ipak da primetim.
Nego, znas li na koju temperaturu postave taj termostat da iskljuci struju i da li platinska dugmad drze dobro kontakt ili ipak mora sa ugradnjom nekog dodatnog releja, koji ce termostat da koristi samo kao pobudu, a glavnu struju za motor ipak da prenosi on?
Inace da dodam - sad sam pogledao na plocici motora i tu izmedju ostalog pise:
Type: 1A-SN8M
O: 2860 o/min
P1: 1,1 kW
A: 5,9
CI: F
IP: 54
IM: 83
cos(grcko slovo fi): 0,85
Q: 32270 f min
p max: 3,8 bar
H: 38-0 m
Hus: 0-7,5 m
Nadam se da ce ovo da Vam ukaze o kojoj amperazi se radi za rad motora, a narocito za startovanje, jer je tada, mislim, veca amperaza. A motor vrlo cesto ukljucuje i iskljucuje, tako da je ta amperaza startovanja definitivno najbitnija.
Ovo pitam zbog dimenzionisanja kontakta na termostatu, jer predpostavljam da ih ima i jacih i slabijih.
Veliki pozdrav!!!!
Pa to sa kapilarnim termostatom iz bojlera kod mene u selu preventivno stavljaju masovno kao zaštitu od "izgubljenog stuba" a to je isto to(rad pumpe na suvo,pojačano trenje koje dovodi do zakočenja pumpe i pregorevanja namotaja).To ti je definitivno najjevtinije rešenje mada ne i sto posto efikasno(motor će ponovo startovati kad se ohladi,bez obzira dal je voda stigla i tako u nedogled).Imaju sad neki"akva-stop"senzori...
Ve-ka majstor, popravlja sve osim karaktera-nema delova(Ve-ka nije kvalifikacija nego skraćeno ime)
https://www.facebook.com/cepacizadrva1/ [3]