Tako je, semering je otisao a i lageri.
E pa ovako, ta limena remenica se vadi vrlo jednostavno, odsecnim udarcem sto dalje od centra. Nakon toga vadi se jedan konusni deo koji drzi pravilno remenicu... e onda dolazi teski deo posla - vadjenje trokrakog drzaca bubnja. Koji se drzi na tri strafa, po jedan na svaki krak i jos tri strafa na sredinu, ali taj koji ih je zastrafio... svaka mu cast, jedva sam uspeo da ih odstrafim, pa sigurno sam sat vrenena izgubio samo na ta 6 strafa. A nisu bile korodirane, sijaju kao nove. Posle toga, drvenom osloncom, da ne lupam direktno cekicem na osovinu, sam izvadio taj trokraki deo i cekicem i strafcigera izvadio oba dva lagera i semering, a tu je jos jedan deo (plasticni prsten) koji stoji izmedju semeringa i lagera.
I zamislite, ves masina je made in Slovenia a lezajevi Made in Taiwan. Kako ih nije sramota, mogli su da stave neke kvalitetnije lezajeve. Semering je "Gumikov", pojma nemam cija je to i kojeg ranga firma.
Danas sam kasno zavrsio rasklapanjem, radnje su vec zatvorene jer je subota, u ponedeljak cu u soping delova pa onda sledi II deo reporta - sklapanje ves masine Gorenje WA 482.
Pozdrav.
Treba zameniti semering i lezajeve, ja sam ranije popravljao vesmasine a na ovim novijim ne znam kako se skida velika remenica. Za one starije bio je potreban radapciger.Pozdrav.