Na mom vozilu dobos ima zljeb ,kad se montira u taj zljeb ulazi onaj lim na kome se montiraju kocnice ,hidraulicni klip i t.d. taj zljeb sluzi za zastitu od kamenja , blata . Pri promeni kocnica , majstori neki put greskom udare/saviju taj lim na kraju , tako da pri skretanju dobos se pomera i dotacinje lim. Moze biti i da se pakne ne oslobode dovoljno od dobosa (stelovanje).U dosta slucajeva kabal za rucnu kocnicu moze da zaglavi pa neda kocnici da se vrati tako da lize po dobosu . Kad se montiraju paknovi , obicno postoje 3 tacke na kome naleze kocnica. Te 3 tacke treba da su ciste i podmazane sa mascu , a na paknovima ta 3 mesta treba da su glatka da bi kocnica mogla da kliza bez problema. Postoje tu jos mogucih problema : zaprljani klipovi , zapuseno hidra. crevo i sve se to svodi na dedovoljno vracanje/oslobadjanje kocnica od dobosa. Kad god sam menjao kocnice i koristio univerzalne delove koji nisu original uvek sam imao problema posle izvesnog vremena . Kupio sam novo vozilo i covek mi je rekao na servisu da ne stavljam kocnice koje nisu original jer nisu istog sastava i ostecuju rotore ili dobose i naravno ne koce kako treba.
Каква је унутрашња површина добоша где належе пакна? Ако има рисева са стране по ивици нејвероватније је ту проблем, а може да буде и лош квалитет кочионе пакне.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..