Kao sto zvukoljub rece, nema potrebe za uznemiravanjem, francuzi inace imaju jako osjetljive servo uredjaje pa je kocenje sa njima bukvalno na dodir, kao paperje da stiskate. Zato ste i dobili takav utisak prilikom gasenja motora. On je drzao vakuum par sekundi ili par stisaka kocnice i onda postao tvrd kao beton( sto je u sustini dobro, jer sto tvrdja kocnica, znaci da nema vazduha u sistemu i da su cilidri ispravni)
Kad ne radi vakuumski servo,onda kocnica postaje cisto mehanicka i potrebno je poprilicno jako stisnuti da bi zakocilo,pogotovo ako ima abs sam po sebi ima mali milion ventila pa se sila kocenja rasplinjava i u samom abs sistemu, ali koci svakako, samo uhvatite rukama za volan i stisnete kocnicu koliko moze, da se tako izrazim.
Ali svakako je pomocna tj rucna kocnica najlaksa opcija za kocenje kad je motor ugasen, jer je vec predvidjena da mehanicki koci i u takvim situacijama, nemojte da se libite da je upotrijebite.
Ali sa sistemom je sve ok, i tu nema problema ako lagano koci kad je motor upaljen.
Кад мотор не ради не ради ни серво уређај који појачава силу кочења, тако да је потребно много снажније притиснути педалу кочнице да би се ауто зауставио.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..