Meni ne roze jedan tocak nego oba zadnja zarozu sto znaci da prednji slabije koce ili je problem u regulatoru ili peti cilindar kako ga zovu jer sam vecinom sam u autu.Danas se zamolu ne opeko na putu jedan auto izleti predame ja malo brze isao put klizav.Prikoci i pobego levo zadnji kraj se zanese i umalo ne udari zadnjim krajem u auto.Mogo bi da bude taj cilindar koji regulise zadnju silu kocenja jer znam da je pre uvek prednji kraj tone kad kocim sad se to ne oseca uopste.A pri svakom jacem kocenju zadnji proklizaju sto ne valja.
Verovatno je blokirao cilindar na tom točku.Najbolje je zameniti cilinar novim.Nisam pristalica otvaranja čišćenja i zamene gumica.Suviše je životno značajan deo da bi se tu štedelo.
Inače ulje za hidraulične kočnice treba menjati kompletno nakon bar dve godine, jer je higroskopno, a to znači da se gubi kvalitet na kočenju i dolazi do korozije unutar sistema.
Без алата нема заната, a без знања ни најбољи алат неће помоћи..