ovako ...zimi pogotovo se uvek preporucuje da se pali auto na benzin ....pa prebaci na plin..a sve to zavisi kako je reseno sa plinom...dal je klasika ili emulacija elektronike itd....
a za plin nisu v line svecice 2 kraka tri krak itd ...nego postoje svecice za bas za plin i uglavnom su sa mo sa jedno elektrodom (krakom)
Ja nikad nisam cuo da postoji "pojacivac varnice na svecicama", posto trazis "pojacivac" upoznat si da plin trazi dobru struju, pa pod predpostavkom da ti je dobra kompresija na motoru, ostaje ti da kupis dobre svecice preporuka NGK V-line (za plin se ne preporucuju dvo i tro-krake) dobri kablovi i proveri kapu i ruku (sobzirom da je elektronsko paljenje slabije se "jedu") ali naravno treba promeniti nakon odredjenog br. kilometara. I treba prekontrolisati paljenje i nastelovati ga po potrebi (ne po sluhu) vec sa stroboskopom i ostavi ti ga malo u pred-paljenju. Dok sam svojevremeno vozio Commodorca 2.5 (isti motori, samo tvoj je 3.
zimi je bolje i lakse palio na plin, tako da sam prvo palio na plin pa prebacivao na bezin, da mi ne bi smrzao isparivac. I zaboravio sam da pomenem bombinu od koje i potice varnica, mada ne znam nikoga kome je ikad crkla ista ali predpostavljam da moze da oslabi pa da ne idukuje dovoljno veliki napon.
Pozdrav.