samouki, nisi rekao da li je rec o benzincu ili dizelu. pretpostavimo da je benzinac:
izmeri pritisak ulja u magistrali kod nekog majstora. paljenje lampice na zagrejanom motoru na niskim obrtajima ukazuje na pohabanost pumpe za ulje i/ili pohabanost lezajeva radilice i bregaste. zavisno od podesenosti motora, pritisak na pedalu kocnice, zbog delovanja servouredjaja, najcesce izaziva mali pad obrtaja motora, time i pad pritiska ulja, sto dopunski ukazuje na hitnost provere pritiska. ukoliko je pritisak nedovoljan (mora da bude minimalno 0.8 - 1.0 bar na leru, zavisi od konkretnog motora, tacne podatke dace ti majstor), treba da se radi motor, ili mu uskoro 'nece biti vise nista'. ukoliko su pritisci ok, treba proveriti prekidac pritiska (tzv. ampulu) i elektricnu instalaciju da bi se eliminisao lazni signal. minimalni pritisak ulja je suvise vazna informacija za vlasnika da bi se mogle tolerisati lazne uzbune.
pozdrrav!
Bas danas sam rijesio slican problem na Audiju 100 (motor 1.6TD iz 80-ke)
Lampica se palila kad motor dostigne radnu temperaturu, ali samo na "stan-gasu" (kada je papucica gasa pustena).
Nakon dosta mudrovanja i zakljucka da ulja ima dovoljno, samo smo malo podigli stangas na vece obrtaje i lampica se prestala paliti.