Postovanje dragi forumasi!
Imam veliki problem sto se tice plinskog uredjaja na kolima .Posedujem fiatpunto 1200 2001 god i imam u njemu ugradjen sekvent AC plin vec dve godine.Taj uredjaj je ja mislim poljski i trebalo bi da je srednje klase.
Desava mi se da u toku voznje plin tek tako ispadne i prebaci na benzin kao da ga nema dovoljno u rezervoaru,bar mi se tako manifestuje (pocinje da pisti na prekidacu b/g koji se nalazi u kolima pored volana) iako plina ima dovoljno u rez.To pistanje je jako iritirajuce i prosto izbaci coveka iz takta.
Isao sam kod raznih majstora za plin, a oni mi zamenili filtere ,ocistili rasprsivac ili bar tako mislim da se zove,produvali merac pritiska plina, ali nista.To se po nima desava zbog toga sto plin nema dovoljan pritisak u sistemu.Plin moze normalno da se ponasa i da se normalno vozi da ne izbacuje i po 100km a moze i da izbaci posle 2-3 kilometra -nema pravila.To ispadanje plina se ne desava pri velikom broju obrtaja vec pri normalnoj voznji do 3000 obrtaja.Preporucili su mi da zamenim taj merac pritiska plina i da opet pokusam. Ja stvarno Nisam vise pametan pa vas molim ako imate neko iskustvo da podelite sa mnom ,mozda pomogne.
Pozdrav!
slican problem na loganu 1.4 mpi od jedne stranke. plin ugradjen u ovlascenom servisu (ovlascen od renoa, za celu srbiju, sistem landi renzo). uzrok iskljucivanja jeste pad pritiska gasa (bilo stvaran, usled smanjenog protoka, bilo lazan, usled neispravnosti senzora), ali nismo otkrili gde, jer nismo hteli previse da petljamo po tudjoj nadleznosti... covek poludeo zadnje sto znam da je najavio da ce da ide da mu izvade uredjaj i vrate pare
problem moze da bude bilo gde na putu od boce do senzora: prikljucak na boci, neka nezgodno napravljena krivina (ili nezgodno nastala tokom eksploatacije, usled udarca i sl) ventili, sam isparivac... i naravno i sam senzor. senzor vredi zameniti za probu, pa ako rsi problem, onda ga i platiti, inace veca je verovatnoca da je zez ipak negde u dotoku plina