nije mozda korektno,da na ovaj nacin resis problem,ali je zato najpametniji. Montiras karburator,skines el. pumpu goriva,montiras mehanicku,i vise ti netreba ni kompijuter ni k glava,samo cista mehanika,malo manje konja ali nema sta da se pokvari a jeftina popravka i kao trajno resenje dobra
Da, potpuno se slazem sa ovim predlogom, mada i tu ima posla...pogotovo skinuti "K usisnu granu"sa glave na vozilu!!..., prepravka nosaca plovka u rezervoaru gde ima jos jedna pomocna pumpa koju treba otkaciti i postaviti cev sa sitom.Ima prepravke i sa prelivnim vodom goriva.
Sad , da se vratim na prvobitno pitanje .Treba da proveris pritisak u sistemu koji treba da iznosi 5-6 bara .Dizne mehanichke otvaraju izmedju 3.5-4 bar.
Ukoliko je pritisak goriva ok moguce je da protokomer vazduha zaglavljuje ili je neispravan.Postoji ventil za "uzgrevanje' koji se nalazi na bloku motora koji takodje moze biti neispravan..Sve u svemu ukoliko nemozes da otklonis kvar sa postojecim delovima najbolje je da uvazis stav da ga vratis na "karburator" jer tako ces resiti sve nevolje koje pravi K-jetronic. Bitno je da kompletiras sve potrebne delove za tu prepravku a ima ih na trzistu polovnih komponenata.
potrebni delovi za prepravku:
Benzinska pumpa
Usisna grana sa zaptivacem
Karburator sa adekvatnom plocom(nosacem)
sajla gasa kompatibilna
kutija filtera vazduha sa filterom
Creva za gorivo + selne.
nije mozda korektno,da na ovaj nacin resis problem,ali je zato najpametniji. Montiras karburator,skines el. pumpu goriva,montiras mehanicku,i vise ti netreba ni kompijuter ni k glava,samo cista mehanika,malo manje konja ali nema sta da se pokvari a jeftina popravka i kao trajno resenje dobra