iskreno boce za tng su po meni malo neprakticno rjesenje za komprimovani vazduh samo iz jednog razloga, a to je neposjedovanje mjesta za ventil za ispustanje vode (i mixa ulja) pa ce vremenom tu da se natalozi poprilicna kolicina vode od kondenza.
ostalo sta treba za kompresor je rasteretni ventil, odnosno nepovratni ventil sa rislagom, kosta oko 1000 dinara na b potoku, on se montira odprilike sto dalje od same kompresorske glave, najbolje na ulazu u bocu, da bi bilo praznog prostora u cijevima od glave do ventila kako bi imao efekta prilikom lakseg starta.
sklopku treba traziti takodje sa rislag ventilom ili ti rasteretnim ventilom, i ona kad iskljucuje ispusta vazduh is sistema od glave do ventila. ona je ranga tu negdje oko 15-25e. mozes je postaviti bilo gdje u sistem, gdje ti odgovara, zatim treba selektor vazduha, za odvajanje vlage, on ide na izlaz prema crijevima tj na izlazu iz poslednje boce u sistemu, ili kako se vec veze, to je manje bitno.
Sledece su naravno cijevi za spajanje, koje moraju biti kvalitetne pogotovo od kompresora do nepovratnog ventila posto se ta cijev jako puno grije, moja preporuka je napraviti mesingane ili bakarne cijevi, sa holenderima odgovarajucim koje saviti u krug i napraviti improvizovani hladnjak kako bi sto hladniji vazduh ulazio u boce., kondenz ce svakako da se stvara, ali sto hladniji vazduh ulazi u boce to je veca kolicina vlaznosti samo u prvoj boci u sistemu...mnogo bolja opcija nego da u sve ide isto...i jos trebaju spojke i krivine, ja sam sve to rjesavao sa plasticnim vodovodnim cijevima od 1/2 cola, pestanove su atestirane na 26 bari, pri cini mi se 40 ili 60 stepeni C, tako da zadovoljavjau sve potrebe. Samo je pitanje kako to spojiti sa TNG bocama, posto koliko se moja iskustva do sada nisu isti navoji kao za klasicne vodovodne cijevi pa se treba malo igrati i praviti prevodnice, posto je skoro nemoguce naci u prodaji tako nesto....
Ukratko to bi bilo to...
Eh da, sigurnosni ventil isto moze bilo gdje da se postavi gdje odgovara, jer je pritisak u sistemu priblizno isti svuda, tako da ukoliko sklopka ne odradi, pakrene da druka preko max, on ce svakako da izbije i ispusta vazduh, sigurnosni ventili su ranga 500-1000 dinara...
jos ostaje prenosni odnos da se uskladi, jer netreba ici preko max broja obrtaja za koje je kompresor predvidjen
Ne videh da nema opcije edit. Litraza bi bila oko 360-400l zavisno koje boce nadjem ali bice ih 6 komada, , interesuje me gde na sistemu moram da postavim sklopku i koju sklopku treba da postavim, gde napametnije staviti sigurnosni ventil itd itd...