Као и све троцевне батерије за нископритисне бојлере.Хладна вода се доводи на батерију и приликом отварања вентила тече хладна вода.Од батерије цев је спојена на бојлер и приликом отварања вентила за топлу воду хладна вода улази у бојлер и потискује топлу воду кроз цев која је везана за средњи део батерије и тај део је стално отворен.Значи са оба вентила се управља протоком хладне воде, једном директно кроз батерију на излазну цев, а у другом случају кроз бојлер на излазну цев.Она трећа цев је директно спојена са излазом за топлу воду из бојлера и директно води на изливну цев, због тога и долази до појаве капљања кад се вода згрева у бојлеру.Ти бојлери нису под притиском јер је излаз за топлу воду из бојлера директно спојен на изливну цев.
Slavina i bojler u kuhinji
Pozdrav za clanove foruma,
da ne bih otvarao temu o kojoj je vec pisano, a radi se o slavini i niskomontaznom prelivnom bojleru za sudoperu u kuhinji.
Porcitao sam do sada sve sto je napisano i sve sam primenuo, ali bez uspeha.
Kod mene se desava sledece:
Slavina aquasan subotica jednorucna tri cevi, bojler magnosistem kraljevo.
Desava se da kad pustim hladnu vodu bojler se naduva tj. kao da dobije pritisak iz mreze, kad zatvorim on se vrati u prvobitni polozaj.
E sad kad sam probao slavinu bez bojlera sto me i najvise buni kad pustim vrucu vodu on puni bojler na cev koja je obelezena plavom bojom ulaz u bojler
sto je u redu, ali kad pustim hladnu vodu takodje se puni bojler na crevu koje je povezano na izlaz iz bojlera tj na vrucu vodu.
Ispravno je povezano jer u svim drugim slucajevima se desava sto se ovde vec pominjalo na forumu.
Pa ako neko ima neka iskustva i resenja bio bih zahvalan.
Ja bih zamolio za pomoc. U pitanju je povezivanje bojlera Elit Inox Talas 8 i baterije sa 3 creva. Naime interesuje me jedno crevo je povezano sa baterijom direktno iz zida al mi ionteresuje kako se ostala dva povezuju sa bojlerom ? Da li crevo sa crvenom trakicom ide na bojler sa crvenom a crevo sa zelenom trakicom na plavo ?
Тачно тако, а сем тога обично дају уз бојлер или батерију и шему за повезивање, а сем тога овде на форуму смо више пута качили слике како се то ради.
Ne znam gde mi je shema jer je bojler kupljen pre dve godine. Zbunilo me je to sto je posle povezivanja voda jako slabo isla na cesmu. Od prilike je bilo kamenca u bojleru i kada sam pustio hladnu vodu on se nagurao u cesmu i voda nije mogla jace da tece.
posle čitanja svih postova ostajem u nedoumici jer su se bar dvaput čula totalno suprotna mišljenja
pa bih pitao direktno
Da li se visoko montazni bojler moze ili NE može kačiti i ispod nivoa sudopere ???
Није препоручљиво да се високомонтажни бојлер постаља на начин како није пројектован. Онај ко зна како изгледа унутрашњост тих бојлера може и другачије да га постави тј. као ниско монтажни, али ни то није добро јер положај грејача није добро позициониран за ту варијанту. Укратно одговор би био НЕ!.
Ajde mi onda preporuči neki niskomontažni )
Најбољи избор је за онај модел који има најдужу гаранцију.
Hteo bih da kupim bojler i bateriju za kuhinju pa mi treba vas savet.
Bojler ce biti ispod sudopere. Mislio sam da uzmem aristonov model visokog pritiska i Blanco bateriju takodje visokog pritiska (sa dve cevi). Dobio sam neke savete da izbegavam varijantu visokog pritiska, ali mi nije jasno zasto.
Da li mozete da mi kazete da li ce ova kombinacija raditi kako treba, recimo da nema razno raznih curenja opisanih u prethodnim postovima, nego da kad se baterija zatvori voda istog trenutka prestane da tece i da ne tece prvo vrela pa hladna voda, itd...?
Ако се све уради како треба и ако се не користи кинеска опрема требало би све да ради без проблема.
Da li kod ovakve konfiguracije postoje neke nus pojave tipa curkanje kad se bojler ukljuci ili tako nesto?
I na sta treba obratiti paznju kod montaze?
Hvala za odgovor!
Evo jedbna preporuka za kuhinjski boiler .
http://wwhttp:http://www.samsvojmajstor.com/portal/sites/default/files/b...
Boiler trenutno greje , monofazni je ,4.5kw i za kuhinjske uslove sasvim dovoljan .
Moze se postaviti na bateriju ( kao na slici ) a moze i ispod radne ploce . ( sasvim je sve jedno da li stoji uspravno ili naopako )
Montaza i povezivanje nije komplikovana , ne mozete da pogresite ima samo 2 cevi ( topla i hladna ) lagan je , ne busite zid , a i zauzima vrlo malo prostora .
Do sada sam montirao 10 tak komada ( da ne bude zabuna , nije mi to struka , postavljao sam ih prijateljima kojima sam radio kuhinje i svi su se pokazali odlicno , i nije bilo iskakanja osiguraca kako su se neki plasili )
da ne ispadne reklama ,NECU RECI KOJA JE MARKA I GDE SE PRODAJE , ali prilikom kupovine boilera za kuhinjske potrebe uzmite u obzir i ove sto trenutno greju .
Takodje , stede struju , jer nema gubitka energije ( zagreje samo onoliko vode koliko potrosite .
pozZz . . .
Poštovani,
Pošto nisam primetio da je neko objasnio kako se ovaj bojler skida sa vodovodne mreže zamolio bih da mi neko objasni da li je bitno koje crevo prvo skinuti?
Cilj je da se ne prolije voda iz bojlera. Moj bojler je montiran ispod slavine.
Ако је исправан ЕК вентил, а то значи да добро затвара довод воде биће минимално просипање воде из доводних црева, што се лако може покупити неким сунђером.
Hvala.
Molim za stručnu pomoć, naime kupio sam i namontirao mali kuhinjski visoko-monrirajući bojler, nova creva i novu jedno-ručnu slavinu i problem. Kada se pusti hladna voda ide topla i obrnuto kada se pusti topla ide hladna plus kada se zatvori voda curi još jedno 10 sek i pritom može da se napuni čaša od 2 dl. zamenio sam slavinu i opet isti problem.
Код ниско притисних бојлера је распоред топле и хладне воде је контра у односу на класичне батерије. Цурење мора да постоји док се сва вода не оцеди из цеви, јер код тог типа батерије изливна цев се не може затворити, да сад не објашњавам конструкцију јер је то већ више пута писано.
Pozdrav,
Verovatno je vec pisano, ali nisam video konkteran odgovor. Imam Bojler 10l, Termorad BT-10 niskomontazni prelivni, i Rosan bateriju sa 3 creva. Sve funkcionise ok, ali kada ukljucim bojler pocinje malo da curi voda iz cesme. Da li je to normalno?
Савим нормално. То су тзв. нископритисни бојлери и приликом загревања воде вишак, настао због ширења, капље на славини. Да сад не објашњавам конструкцију те батерије, јер писано је о томе, али та појава је норамна.
pozdrav,
moj problem je slican kao vec pomenut - baterija sa tri izvoda i niskomontazni bojler, postavio sam i par slika- kada se pusti hladna voda, prvo krene vrela pa tek onda hladna. Kada se ugasi hladna, na kraju istece i topla. Citajuci odgovore sam shvatio da je normalno da voda iscuri na kraju zbog samog sistema, ali meni se problem sa vrelom vodom javio pre par meseci, do tada je sve bilo ok. inace baterija i bojler su stari 2.5 godine. Prijatelj mi je rekao da ako promenim bateriju problem ce biti resen, jer po njemu sa bojlerom je sve ok (mada je to ocenio odokativno). Sta je vase misljenje? Svaki put osurimo ruke kada se pusti cesma... hvala
По опису грешке чини ми се да нешто са цевком за убацивање хладне воде у бојлер нешто није у реду, или је пробушена или није на свом месту.Грешка је у самом бојлеру, то се не види споља док се бојлер не отвори.
Kupio sam niskomonontazni bojler viskokog pritiska i bateriju sa dva creva prole godine,sada sam tek zavrsio kuhinju ali sam izgubio uputstvo za ugradnju stvarno ne znam gde je,trazio sam preko intereta i ne mogu da nadjem.Bojler je ARISTON PRO-R 10L.
Predpostavljam da toplu vodu sa bojlera povezujem sa toplom vodom slavine,a na hladnu bojlera ide sigurnosni ventil koji sam dobio uz boljer na ventil ide T komad.Iz T komada ide jedna i hladnu slavine,a druga u dovod tj. ventil
https://www.youtube.com/watch?v=NVEbJbUsCZs evo ako je ovakav pogledaj klip,ne moras ceo ima sema na 1,27 minuta.valjda ce ti pomoci
Ali ja imam i sigurnosni ventil koji je isao uz bojler,Jedino resenje vidim da topla iz bojlera ie u toplu slavine,sigurnosni ventil da ide na hladnu i tu da ide T komad sa dovodom hladne i odvodom za slavinu.
pozdrav,
treba da instaliram slavinu sudoperku trocevku sa bakarnim cevima 6mm, imam sve holendere i ventile. pitanje da li se moraju pertlovati krajevi cevi, na uputstvu se vidi pertlovanje samo na kacenju na mrezu preko ventila, na ove dve cevi za bojler nema pertlovanja na slici.
ako mora da se pertluje jedna ili dve ili sve tri cevi, da li je poenta, (kada se montira holender i to tako sto ide od pertla na gore, gumica, selna, konus i to siri kraj ka pertlu uzi ka navrtnju, i na kraju navrtak), da pertl se kako se navrtak steze uvuce u konus sa druge strane gde postoji ili on treba da ostane pod uglom od 90stepeni u odnosu na cev i da bude priljubljen, a navrtak sa ostalim delicima ce da odradi stvar, ili da se manem ovoga i da trazim majstora, u bgd sam, banovo brdo, ili mislite da mogu sam, poprilicno sam dobar u ViK poslovima al` ni jedared se nisam bavio pertlovanim bakrom.
hteo sam da probam da sa krute predjem na brinox ali nema takvih spojnica i holendera po radnjama, majstor za klimu mi nudi da mi navari njegov zavrsni ventil pa da napravim po meri npr u hidrauliku muf sa dva unutrasnja navoja razlicitog fi i koraka.
unapred zahvalan za neku ideju i savet
fala,
pozz
Ма какво пертловање то се не ради код прикључења троцевне батерије. Холендер и одговарајућа гумица и ствар ради.
fala zvukoljube, probacu pa javljam, razumecu da je u tom slucaju najvaznije da bude cev lepo centrirana, posto je bakar savicu rukom, da sve legne gde treba, navrtecu pa opet na forum.
pozz
Dali moze, protocni bojler da pregori ako se pogresno povezu topla i hladna voda,drug je kupio slavinu na kojoj je postavljena ona nalepnica da je topla voda ,na desnoj strani, a hladna na levoj,tako je i povezao ,ukljucio bojler i on je posle dva min prestao da radi ........????
Kuipo sam cesmu King J385003 i Dom niskomontazni bojler. Cesma ima tri creva kao i crevo za tus. U uputstvu pise da se crevo za tus montira na izlazu iz bojlera odmah posle nepovratnog ventila. Moje je pitanje i nedoumica da li ce zbog toga teci iskljucivo topla voda. Ne razumem kako ova cesma funkcionise tj kako u njoj kruzi voda. Ako iko razume o cemu pricam voleo bih da mi odgovori. Hvala unapred.