planiram da malo unapredim svoj pravljeni kompresor. U pitanju je jednoklipa kompresorska glava prva petoletka iz fapa 16 20. Naime, hteo sam da ugradim nepovratni ventil, ali nigde ne mogu da nadjem da kupim nepovretni ventil za pneumatiku, vec samo vodovodni. Zanima me da li je neko ugradjivao ovakav ventil i kakva su iskustva sa njim? Pritisak u boci je oko 7-8 bara, a zapremina boce je oko 80 litara
kompresor - nepovratni ventil
Видео сам скоро неповратни вентил (полован ППТ) са навојем 22, ако ти треба јави па да питам шта и како око цене. Мислм да тај од воде може да се угради, то сам и ја планирао али сам после нашао оригинал, тај од воде ми је деловао чак и темељније (бар овај што сам ја нашао) него ваздушни, требало је редуковати навој па је лакше било ставити оригинал. А иначе има и фабрика ППТ те неповратне, били су око 800 дин кад сам питао
Imao sam potpuno isti problem.Imam isti kompresor u radionici i pukla mi je plastika u nepovratnom ventilu sto zatvara povratak vazduha.Probao sam da stavim nepovr.ventil za vodu i radilo je vrlo kratko.Zbog velikih vibracija od rada motora plasticna igla u ventilu je stalno pucala,tako da sam jednom nedeljno morao da kupujem nov ventil za vodu,sve dok mi strugar nije napravio isti takav original.Moj ti je savet ako ikako mozes da nadjes neki polovan original ili kod nekog dobrog strugara da ti napravi.
Imas na b potoku subotom rasteretne i nepovratne ventile, ne znam tacno koji su navoji ali ima vise vrsta, od pola cola znam da ima sigurno i ima i debljih i tanjih, cijena je ranga 1000 dinara, jednosmerni ventil bez rasteretnog nema ama bas nikakvu funkciju...rasteretni je tu da bi kompresor lakse zavrtio
planiram da malo unapredim svoj pravljeni kompresor. U pitanju je jednoklipa kompresorska glava prva petoletka iz fapa 16 20. Naime, hteo sam da ugradim nepovratni ventil, ali nigde ne mogu da nadjem da kupim nepovretni ventil za pneumatiku, vec samo vodovodni. Zanima me da li je neko ugradjivao ovakav ventil i kakva su iskustva sa njim? Pritisak u boci je oko 7-8 bara, a zapremina boce je oko 80 litara
не видим разлог за унапређивање јер је радни притисак у ваздушниј инсталацији фапа 16.20 8 бари.кажи шта те мучи па ћу помоћи
Bez nepovratnog ventila cilindar kompresora i dovodno crevo su stalno pod pritiskom sto osim nepotrebnog prekomernog opterecivanja istih dovodi i do gubitka pritiska iz boce jer vazduh curi pored karika u karter kompresora, a osim toga otezava i ponovni start kompresora. Jednosmerni ventil treba uzeti originalni za tu namenu, predlazem da proveris u nekoj prodavnici delova za pneumatiku ili u Prvoj Petoletki sto bi bilo najsigurnije resenje, ili zovi neki servis kompresora pa pitaj imaju li polovni. Nebi trebalo da bude skupo. Inace ovaj ventil se postavlja neposredno pre boce, posle creva.
Pa nepovratni ventil u tom slucaju samo sluzi da ne dozvoli da vazduh izadje kroz kompresor, koji vec ima jednosmjerni ventil na sebi na izlazu iz glave tako da se dupliranje tih ventila,,,ono,,,realno po meni bez smisla, Rasteretni ili rislag ventil je vec nesto drugo to je jednosmjerni ventil koji je vezan sa sklopkom i koji kad prestane rad motora tj postigne se odredjeni pritisak ispusti sav vazduh iz sistema od kompresora do ventila pa samim tim kompresor ne ostaje pod opterecenjem i kad krece ponovo da pumpa ima vremena dok ne popuni creva da zavrti bez opterecenja.
Taj ventil u glavi nije bas za dugorocno zaptivanje, to je metal na metal slicno kao kod kola i predvidjen da krace vreme drzi vazduh dok kompresor radi. Tada se njegovi gubici lako nadoknadjuju i nema problema, ali kada kompresor ne radi vec je druga prica, po malo vazduha stalno curi kroz njega. Zato se uvek stavlja ventil pravljen za tu namenu posle creva, odmah do boce. Ako ima i rasteretni odusak utoliko bolje, ali po mom iskustvu nije neophodan (za razliku od nepovratnog). Imam trofazni motor od 750W koji lako startuje i pri pritisku u boci od 10bar, bez rasteretnog ventila. Isto pravljen od kamionskog.
као што напоменуше у неком од претходних постова неповратни вентил се поставља на цев или црево пре боце.много је боље да то буде метална цев јер је ваздух под притском који излази из компресора веома топао.вентил изгледа као ок материјал дужине десетак сантиметара са урезаним навојем 22 пута 1.5.треба уградити вентил који у себи има металну куглицу а не пластичну јер се због топлог ваздуха ова друга доста брзо истопи па вентил онда нема функцију.уградњом чукавца може се регулисати притисак ваздуха у боци а уједно и повећати степен сигурности при раду.надам се да је довољно јасно објашњено.
Kupi vazdusnu sklopku i resio si problem
-Kupi vazdusnu sklopku i resio si problem-
A jesi ti siguran u ovo sto si napiso ?????
jel ima neko sliku kako izgleda taj rasteretni ventil, jer treba da idem na bubanj pa da znam sta uzimam
Jel moze neko da mi odgovori koliko bi kostao nepovratni ventil sa vecim protokom, za klip od oko 280 ccm. pravim kompresor od motora za kola 1116 ccm pa ne bih da stavim greskom neke male jer mi treba po 4 usisna i 4 izduvna, ili zavisno od protoka, po 2 na usisima i 2 na izduvima a da se ne gusi motor
Dosta tlačnih sklopki ga već ima na sebi.
mislim da mi to nije od pomoci, jer , na motoru od kola rade po dva klipa u paru, 2. i 3. kada idu dole uzimaju vazduh dok 1. i 4. u tom trenutku idu na gore i guraju vazduh, stoga svaki klip u paru ili posebno moraju imati usisni i izduvni ventil, a mene samo interesuje kako se krecu cene i koji su im protoci vazduha, racunajuci da svaki klip ima 280 ccm-a ili ako ih uparim imaju 560 ccm-a
Vidim da nemas odgovora ,pa da ti pomognem koliko mogu.Nepovratni zajedno sa rasteretnim ventilom ,olaksavaju ponovni start i laksi rad kompresora .Potrazi ga kao rezervni deo fapa ili modifikuj od nekog traktora ili sl .pozz