Pozdrav svima, evo jedan moj problem, tice se ves masine zanussi FA 832, naime masina ne vrti bubanj u nijednom programu, niti centrifugu. Radila je tj. prala je na 90 beli ves i od jedanput stala i nije htela vise da vrti. Culo se samo "cak" i to je to. Otvarao sam je dva puta a posto sam laik za ves masine slabo se u sta tu razumem. Dosta sam citao ovde po forumu o tome, ne samo ovde nego i na netu inace, sta bi moglo da bude. Da nije remen, kais, pumpa, motor, kondezator, filter. Sve sam to iscackao koliko umem. Znaci slabo. I kada stavim na centrifugu cuje se samo motor od pumpe za vodu i nista vise. Vrteo sam bubanj rukom nece. Skinuo kais pa vratio, nece. Iscackao kontakte na kondezatoru ni to nije urodilo plodom. Ima li neko da mi pomogne da mi kaze sta i kako da pogledam posto ne znam kako da vidim da li je motor sem da ga skinem i probam na struju direktno, a to mi je malo komplikovano. Ne znam da li ima neke veze ako je kais malo labav ali opet bi motor dole vrteo. Slike su dole pa pogledajte, hvala unapred.
Masina za ves zanussi FA 832
Moracu da te razocaram, brat je gledao cetkice i nisu, u to se jedino i razume. A nije mi jasno kako nema kondezator, slika 5 sa leve strane mali valjcic. Zar to nije kondezator? A jer moguce da nije maticna ploca nesto. Jer pre 9 godina kada je kupljena ima la je kvar posle prva dva pranja, naime centrifuga nije htela isto da radi tj radi pola na levo pola na desno tj. radila je. Da kazem bagovala. I zamenjena je ta maticna ploca i radila do sada. Ali sada nije isti problem. Sada uopste ne radi.
9 godina iste četkice i ostale nepotrošene!!!! predlog za medalju!
Neka brat pogleda opet,malo bolje,možda četkice nisu potrošene,dovoljno je da jedna malo zaglavi u klizaču i ne daje kontakt na kolektor...
To na slici pet nije kondenzator nego ulazni RSO filter,mašine sa kolektorskim motorom(sa četkicama)nemaju kondenzator...