Ako je aluminijumski ram trebace ti i prajmer pre farbanja
Obavezno kad ofarbas bicikl u zeljenu boju nanesi minimum dva sloja laka da na taj nacin zastitis boju od sitnih ogrebotina posto su sve boje u sprejevima mnogo losije od fabrckih boja
Mozda da sve pripremis pa odneses bajs kod nekog auto lakirera pa da ti on ofarba kad bude farbao neki auto
Naljepnice odlijepi pomoću fena,tragove ljepila i masnoću skini nitro razrjeđivačem i zatim vodobrusnim papirom(s njim se radi tako da se povremeno umače u vodu da ga boja ne bi začepila) granulacije 400 ili 500 pobrusi boju tek toliko da joj skineš sjaj da se nova boja može primiti za nju.Bicikl zatim opereš vodom i deterdžentom i izbjegavaj dalje dirati prstima(masni su) dijelove koje ćeš bojati.Ono što ne želiš obojati zaštitiš krep trakom i papirom.Koristi auto lak,ali ako je boja bicikla još uvijek dobra ne preporučujem ti da ga uopće bojaš.Tvornička boja je daleko kvalitetnija.Boja se postepeno,u više prolaza da se boja ne razlije.