Dobrodošli, gost - Registracija | Zaboravljena šifra

pitanje u vezi tanjiraste brusilice

13 poruka / 0 new
Poslednja poruka
azlatko
azlatko's picture
Offline
Registrovan dana: 06/10/2011
Poruke:

Mislim da sam u vezi ovoga nesto vec pitao,zato se izvinjavam ali mi je mnogo bitno.Pokusao sam naci gde,al nisam uspeo.
Trenutno se neradi oko same tanjiraste vec oko lepljenja brusnog papira na neku ravnu podlogu.Ja sam u mom slucaju upotrebio staklo.Ali u sustini to bi trebalo biti isto i na samoj tanjirastij koju nameravam da napravim.
Zanima me kako zalepiti brusni papir a da bude idealno ravan?
Ja sam na jedan komad stakla zalepio brusni papir koristeci Sintelan lepak.KIada sam uradio sve po proceduri ,a to je da namazem obe strane,sacekam petnaestak minuta i onda zalepim,pritisnuo tu smirglu sa jos jednim parcetom stakla na koji sam stavio granitnu plocu koja mu je bila jos dodatno otezanje.Ona samo nije mogla da pokrije to staklo odozgo celo.To sam sve ostavio 24 casa.Medjutim kada sam probao da izravnjam dva komada drveta radi lepljenja nisam dobio idealno ravnu povrsinu.I sad nerazumem gde sam pogresio.Dal mozda treba poseban brusni papir za tanjiraste brusilice ili nesto drugo?Ja sam koristio onaj crveni od metra kvadratnog na papiru.
Jel ima neko iskustva sa ti.Pera mi je cinimi se jednom savetovao da taj papir lepim obicnim tutkalom.Medjutim ja nisam.Neznam dal je bolje sa njim?Da nije tu greska.Tanjirasta brusilica i zato postoi da bi se idealno izravnale povrsine,a ako to nemoze onda ona nema svrhu.
Hvala unapred i pozdrav!

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

ja lepio tutkalom ali na blažujku bude idealno ravno nemožeš posle skinuti samo lepim sloj na sloj

peca
peca's picture
Offline
Registrovan dana: 17/01/2008
Poruke:

proveri da ti tanjir ne baca

azlatko
azlatko's picture
Offline
Registrovan dana: 06/10/2011
Poruke:

Hvala momci.
Mozda se nisam dobro izrazio.Nisam jos napravio tanjirastu.Moram prvo napraviti neki grinder onda ona ide na red.Ali problem mi se javio na staklu.Jer sam smirglu nalepio na staklo.I mislim da nije ravno.Mada moguce je da ruka malo i pobegne prilikom smirglanja,ali mislim da sam vodio racuna strogo.Mada probacu da nalepim sa tutkalom i probati ponovo.Ono za staklo nece zalepiti jako pa ce moci da se skida lako.Samo mi nije jasno Pero to sto rece ti.Kazes lepio si na blazuljku.Ali kako si pritiskao smirglu na blazuljku prilikom lepljenja?Jer nekako mi se cini ako se to radi samo rukom moze se desiti da ostanu negde bubci-brezuljci usled vazduha ili ako je ostalo malo vise lepka na neko mesto moze ostati brezuljak.Jer za idealno mora biti i idealno zalepljena.

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

namažem blažujku lepkom stavim šmirglu stavim parče iverice veće nego tanjir
četri ručna stegača ostavim 24h nekad i 48h
i posle odsečem višak šmirgle okolo
a tanjir sam malo ostrugao centrirao na strugu za drvo
inače ovaj grinder i montiram na strug za drvo pa se tamo okreće ima i slika tamo u fajront kuhinji kolko se sećam

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

evo ga

  • dsc03830_226.jpg
peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

čak sam i nabavio aluminijumski liveni tanjir za grinder prečnika 20cm ali nisam nikad sa njim napravio ovaj fercera kolko treba za moje potrebe

azlatko
azlatko's picture
Offline
Registrovan dana: 06/10/2011
Poruke:

Tako jednostavno zvuci i izgleda.
Ja bas nameravam od aluminijuma da napravim moj.Da izlijem pa da odnesem na ravnanje.I meni netreba veci od toga.Tu samo imam smisliti nacin ucvrscivanja diska sa osovinom.Dal da zalijem osovinu u aluminijum ili da ide na neko srafljenje,neznam nisam siguran?Ali nece to bas skorije biti jer mi je sada dosta preci ovaj weld grinder.Razmisljam se da na njega ugradim ovaj disk,ali da moze da se skida.Mada sa skidanjem,mislim da nije bas dobro.Videcu.

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

ovaj moj aluminijumski ima rupu na sredini isto je bio izliven prvo pa probušena rupa na njemu

peca
peca's picture
Offline
Registrovan dana: 17/01/2008
Poruke:

http://www.youtube.com/watch?v=_YOENewjhag

azlatko
azlatko's picture
Offline
Registrovan dana: 06/10/2011
Poruke:

@peca:Ovaj je bas lep.Ovakvu i ja nameravam napraviti.
@peradetlic:Padaju mi nekakve ideje sa tim,al videcu kad dodje vreme.Ali mislim da na weld grinder necu montirati i tanjirastu.Jer se on obrce na bas velikim brzinama sto meni ne odgovara za tanjirastu.A da skidam svaki put tanjir kada menjam broj obrtaja na tracnoj mislim da nevalja jer ce se to kad tad poremetiti.Tako da je najbolje ovako kao sto je peca predlozio kao primer.Nesto manje,a zasebno,milina jedna i da ne boli glava.Jedino sto treba mal vise ulaganja,al polako.Posto ja necu ici na neki veliki broj obrtaja jer mislim da mi je to potpuno nepotrebno,mocice i neki jeftiniji motor.Al otom potom.Kad dodje vreme.
Mada na nekom klipu sam video i mozda resenje mog problema za ravnanje nekih povrsina pomocu ploce ,a ne na tanjirastoj i to bez lepljenja.Ideja mi se svidela mnogo,pa cu mozda to uraditi i pre tanjiraste.

peradetlic
peradetlic's picture
Offline
Moderator
Registrovan dana: 07/03/2009
Poruke:

eto i na klipu taj tanjir baca malo ne šmirgla ravnomerno

čim se neki predmet šmirgla gubi oblik pogotovu ako je nameštaj prozor ili vrata u pitanju

peca
peca's picture
Offline
Registrovan dana: 17/01/2008
Poruke:

pogledaj ovde ima dosta toga za videti
http://www.homemadetools.net/category/sanding